پیامک

۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام بیمه تکمیلی پرسنل شهرداری الان ۵ماه شده که جواب درستی نمی دند ۴ماه که شهرداری با تاخیر قرداد بسته نزدیک یک ماه هم شده فاکتور بردیم از پرداخت خبری نیست
۲
با سلام در بیرستان شهید…………….. چندشغله هاسرکارن
فرصت رسیدگى به دانش آموزان رااولیاء بدوش میکشن حتما۳ماه تعطیلى وعیدهاوتولدهاوشهادتهاوکودتاهاوقیامهاى خونین و….کم هستند
که همین چندساعت کلاس بدوششان سنگینه!
۱۳۹۶/۰۹/۰۸ ۱۴:۴۴:۴۷ خوانده نشده خیر
۳ خیر
۴
با توجه به اطلاعاتی که از عمق و ابعاد قضیه فوق محرمانه کنترل مغزها توسط سیا و اینتلیجنت سرویس در دست هست میتوان گفت که یک اشاره مقامات به این موضوع کافیست تا استکبار جهانی سر جای خود بنشینند.
۱۳۹۶/۰۹/۰۸ ۱۱:۰۲:۱۵ خوانده نشده خیر
۵
جاده قاین هر روز داره قربانی میگیره هر روز داره بچه یتیم میکنه اونوقت نماینده ها و مسوولین ما هنوز پشت میز نشستن به غیرتشون بر بخوره دیگه کسی یتیم نشه .
۱۳۹۶/۰۹/۰۸ ۱۰:۵۲:۴۵ خوانده نشده خیر
۶
آقای پرویزی استاندارسابق فارغ از گرایش سیاسی،تحرک خوبی به مدیریت استان داده بودونوع مدیریت ایشان پویا ،قاطع و جدی بود.ولی الان شاهدیم چندان تحرکی وجودنداردوبعیداست که این استان بااین حرکت لاک پشتی به جلوبرودوتغییرات و کارهایی که می شودکاملاطبیعی است ودستگاهها به هرحال درهایشان گشوده است وفعالیت می کنندولی چشم اندازخوبی قابل تصورنیست.
۱۳۹۶/۰۹/۰۸ ۰۹:۰۹:۱۷ خوانده نشده خیر
۷
باسلام روستا ی گیوشادازتوابع شهرستان خوسف که شغل مر دم کشاورزی است با خشک سا لیهای پی درپی قنا ت ان با کمبوداب روبرو است اها لی روستا ی خلیران بعد هفتا د سا ل که یک چا ه مخر و به داشته حا لا شروع به احیا ان نمود ه اد اره اب و منا بع طبیعی هیچ عکس ا لعملی نشا ن نمی د هد مسو لین لطفا پی گیر ی کنید

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*