اخبار ورزشی استان/برگزاری کارگاه تیر اندازی با کمان در قاین

معرفی برترین های مینی گلف یادواره شهید نایبی در خوسف
برترین های مینی گلف یادواره شهید نایبی در خوسف معرفی شدند. به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ویاد وخاطره شهید نایبی مسابقات مینی گلف با حضور ۳۰ نفر در زمین مینی گلف اداره کل دامپزشکی خوسف برگزار شد. در این رقابت ها الهام جعفری، علی نوفرستی و جواد زنگویی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

معرفی نفرات برتر دو ومیدانی دانشجویان پسر دانشگاه بیرجند
مسابقات دو و میدانی دانشجویان پسر دانشگاه بیرجند با معرفی برترین ها پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، از سری مسابقات جشنواره ورزش های درون دانشگاهی دانشگاه بیرجند نفرات برتر رقابت های دوومیدانی که در ۵ ماده برگزار شد معرفی شدند. در ۱۰۰ متر: مسعود مرادی، نبی یوسفی و مهراب گل بنفش، در ۶۰ متر با مانع: مسعود مرادی، بنیامین سروش و بهزاد بخشانی، در پرش طول: نبی یوسفی، بنیامین سروش،نسیب فقهی و در پرتاب وزنه عرفان محمدی، بهنام سلگی و مسعود صابری به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند. در این مسابقات در ماده ۱۵۰۰ متر نسیب فقهی و علی قاسمی به ترتیب اول و دوم شدند.

برگزاری کارگاه تیر اندازی با کمان در قاین
کارگاه تیراندازی با کمان در شهرستان قاین برگزارشد. کلاس آموزشی تیر اندازی با کمان با حضور ۲۰نفر در دو بخش آقایان وبانوان در شهرستان قاین برگزار شد. ذاکری رئیس هیات تیراندازی با کمان قاین گفت: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی تعیین افراد برتر واستعدادیابی در این رشته مفرح ورزشی و جذب علاقه مندان است. وی ادامه داد: استعداد بالقوه در این رشته ورزشی دربین علاقمندان وجود دارد که نیازمند حمایت مسئولان است.

رقابت تنیس‌بازان استان در مسابقات قهرمانی کشور
نمایندگان تنیس خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی تنیس‌روی میز کشور به مصاف حریفان خود می روند.
علیرضا حمیدی رئیس هیات تنیس روی میز استان گفت: مسابقات قهرمانی تنیس روی میز کشور طرح هوپس از ۸ تا ۱۰ آذرماه به میزبانی آذربایجان غربی در شهر بناب برگزار می شود.
وی افزود: در این رقابت ها مصطفی طاهری و سیدصدرا خراشادیزاده تنیس‌بازان خراسان جنوبی هستند که به سرپرستی و مربیگری حمیدرضا طاهری به مصاف رقبای خود می روند.

قهرمانی تیم مکانیک۹۳دانشگاه بیرجند در مسابقات فوتسال دانشجویان پسر
مسابقات فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه بیرجند با قهرمانی تیم مکانیک ۹۳ پایان یافت. به گزارش امروز خراسان حنوبی، مسابقات جشنواره ورزش های درون دانشگاهی فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه بیرجند به مدت یک ماه با حضور ۱۳ تیم و به صورت دوره ای در چهار گروه در سالن ورزشی فجر دانشگاه بیرجند برگزار شد. در پایان تیم مکانیک ۹۳ قهرمان شد و تیم های ذوالفقار و دانشکده کشاورزی به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*