مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی: ۳۲ کاروان پیاده استان به زیارت امام رئوف می روند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: ۳۲ کاروان پیاده خراسان جنوبی به زیارت شاه رئوف می روند.حجت الاسلام احمد رضایی افزود: همه ساله به منظور شرکت در مراسم عزاداری و سوگواری امام رضا(ع)، حضرت رسول اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) کاروان های عزاداری از سراسر استان با پای پیاده به پابوس امام رئوف می روند.مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: تاکنون ۳۲ کاوران پیاده و بیش از ۵۰۰ کاروان با اتوبوس از خراسان جنوبی به مشهد اعزام شده اند.
وی با بیان اینکه خوشبختانه سال به سال استقبال مردم از پیاده روی زیارت امام رضا(ع) افزایش می یابد، افزود: سال گذشته قریب به ۲۷ کاروان پیاده از استان اعزام شده اند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه پیاده روی حرکتی فرهنگی و عظیم است، اظهار کرد: این پیاده روی ها یادآور سختی های زیارت در زمان های گذشته است. همچنین در این پیاده روی ها بسته های فرهنگی مختلفی در اختیار زائران قرار گرفته که نقش بسزایی در ترویج فرهنگ رضوی دارد.
حجت الاسلام رضایی  با بیان این که امام رضا(ع) از کامل ترین مؤمنان، صدیقان، صالحان، شهیدان، مجاهدان و هادیان امت است، بیان داشت: در روایات اسلامی پاداش و اجر زیادی برای زیارت این امام رئوف نقل شده است.
وی  افزود: شیخ طوسی از امام رضا(ع) نقل کرده است که آن حضرت فرمود: هر که مرا دراین بقعه زیارت کند مانند کسی است که رسول خدا(ص) را زیارت کرده و برای او پاداش هزار حج مقبول و هزار عمره مقبول نوشته خواهد شد و من و پدرانم روز قیامت شفاعت کننده او خواهیم بود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*