اخبار کوتاه استان/لوله گذاری خط انتقال گاز سربیشه به نهبندان آغاز شد

قرائت زیارت حضرت رسول اکرم (ص) ازبعید در استان
همزمان با ۲۸ صفر ، مراسم قرائت زیارت حضرت رسول اکرم (ص) از بعید در خراسان جنوبی برگزار شد. مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی از برگزاری مراسم قرائت زیارت حضرت رسول (ص) در بیش از ٢۵ مسجد شهری و روستایی استان خبر داد. احمد محبی گفت: در همین راستا ٢ هزار و پانصد جلد کتاب زیارت نامه حضرت رسول از بعید در استان توزیع شده است.

لوله گذاری خط انتقال گاز سربیشه به نهبندان آغاز شد
فرماندار نهبندان گفت: عملیات اجرایی خط انتقال گاز سربیشه به نهبندان ۸۰ میلیارد تومان اعتبار دارد که به دستور رئیس جمهوری آغاز شد.اصغر نظافت در جمع خبرنگاران افزود: طول اجرای این طرح به طول ١٢۶ کیلومتر و پیمانکار این طرح شرکت انهار است، این طرح از مرداد ماه سال جاری تحویل پیمانکار شده است.

عضو خردسال کتابخانه عمومی بشرویه کتابخوان برتر کشوری شد
رئیس کتابخانه های عمومی بشرویه گفت: نازنین کیانی عضو خردسال کتابخانه ملاعبدا… بشروی این شهرستان در همایش روز کتابخوانی که در تهران برگزار شد، در رده سنی کودک به عنوان تنها نماینده خراسان جنوبی در بخش کتابخوان کشوری برتر شد.مریم کیانی در گفت و گو با ایرنا با اشاره به شعار هفته کتاب مبنی بر آینده ای روشن با خانواده ای کتابخوان افزود: این عضو چهار ساله با همراهی و کمک خانواده خود به سمت کتاب گرایش یافته و از همان سنین کودکی با فرهنگ کتابخوانی انس گرفته است.

بازسازی روستای زلزله‌زده شیخ‌صله کرمانشاه به خراسان جنوبی محول شد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس از اجرای بیش از ۱۷۰ برنامه طی هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: بر اساس توافق‌نامه بین سپاه و بنیاد مسکن بازسازی روستای شیخ‌صله که در مرکز زلزله کرمانشاه قرار داشته به استان خراسان جنوبی محول شده است. به گزارش تسنیم، سرهنگ دوم پاسدار ماشاءا… محمودی در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: جمع‌آوری کمک برای زلزله زدگان مهمترین ماموریت بسیجیان در هفته بسیج امسال است. وی اظهار داشت: جمع‌آوری کمک از روستاها برای زلزله زدگان به سپاه محول شده که پایگاه‌های مقاومت بسیج به مدت دو ماه این کار را برعهده دارند.
اجتماع بزرگ “بسیجیان نماد شکوه و مقاومت”
در نهبندان برگزار می‌شود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نهبندان از برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان نماد شکوه و مقاومت در مصلی امام علی(ع) این شهر خبر داد و گفت: در هفته بسیج ۱۰۸ برنامه در این شهرستان اجرا می شود.سرهنگ پاسدار علی شاه وردی در گفت وگو با تسنیم، با تسلیت شهادت امام رضا(ع) اظهار داشت: به دنبال این هستیم تا نقش مردم در اجرای برنامه ها برجسته شود و در هفته بسیج هم این موضوع از اهمیت و و اولویت بسزایی برخوردار است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*