در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مطرح شد: اظهارات ترامپ سبب اتحاد و انسجام بیشتر ملت ایران شد

مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان خراسان جنوبی برگزار شد. استاندار خراسان جنوبی  در این مراسم گفت: هجمه ترامپ سبب اتحاد و انسجام بیشتر ملت ایران شد. محمد مهدی مروج الشریعه افزود: ملت ایران، کیان نظام جمهوری اسلامی ایران، قوای سه گانه و آحاد مردم قدردان وجود همه همکاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند. به گزارش ایرنا وی گفت: گاهی اوقات نهیب های دشمن و سخنان کسانی که به اصل و اساس نظام و استراتژی و ستون خیمه نظام، تاخت و تازهایی در بیان، کلام، رفتار و گفتار نشان می دهند، باعث می شود بیشتر به داشته های خود و آنچه قوام نظام به آن وابسته است توجه داشته و قدر آن را بدانیم.استاندار خراسان جنوبی افزود: همه شبکه های جهانی منتظر بیانیه ترامپ بودند و در نهایت وی به عرصه هایی که در حیطه، اختیار و اجازه کلام نداشت وارد شد این در حالیست که اقتدار کیان نظام و نظام هایی از جمله سپاه پاسداران در اختیار کسی نیست و به ترامپ و امثال وی هیچ ربطی ندارد.وی گفت: ما در ۳۸ سال گذشته هم تحریم بودیم، اکنون هستیم و خواهیم بود اما اینها سبب استحکام بیشتر کشور ایران می شود.

اظهارات رئیس جمهور آمریکا نوعی دست و پا زدن است

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور نیز گفت: اظهارات رئیس جمهور آمریکا نوعی دست و پا زدن است. حجت الاسلام و المسلمین شکرا… بهرامی با اشاره به اظهارات ترامپ در ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح را قلعه محکم، جاده ایمن مردم و زینت حاکمان توصیف و بیان کرد: قوام و پابرجایی مردم بر نیروهای مسلح است لذا بر همه ماست که نیروهای مسلح را تقویت و اقتدار آنها را حفظ کنیم.وی گفت: امام راحل ما به ملت جمهوری اسلامی ایران شجاعت داد و اکنون بعد از گذشت ۳۸ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان ما در خارترین و ذلیل ترین دوران به سر می برند.وی با تاکید بر اینکه هیچ کس حق تضعیف نیروهای مسلح را ندارد، افزود: گاهی در جریان های سیاسی این امر پیش می آید که امید است با تدابیر بیشتر راه را برای نفوذ دشمن باز نکنیم.

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح در دفاع از حریم ولایت و حرم آل ا… آماده جانفشانی هستند. امیر سرتیپ دوم قوام یوسفی افزود: افتخار نیروهای مسلح این است که به عنوان یک سرباز در رکاب ولایت تا آخرین قطره خون در دفاع از حریم نظام ایستاده و خواهد ایستاد. وی نخستین لازمه توسعه کشور و استان را امنیت دانست و اظهار کرد: بر کسی پوشیده نیست که امنیت محصول نیروهای مقتدر مسلح است.فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی گفت: با توجه به رفتار و شیوه سخنرانی رئیس جمهور آمریکا، همه ما و در اذهان عمومی ترامپ را فردی دیوانه می پنداریم اما او دیوانه نیست این لفظ بخاطر این استفاده می شود تا اگر در آینده، جهان اسلام آسیبی از این فرد دید، بگویند ترامپ دیوانه بود.وی ادامه داد: این در حالیست که وی در سخنانش گفت سخنانی که می گوییم حاصل اتاق فکر و کار کارشناسی دقیق است پس نباید تنها فرض را بر دیوانه بودن ترامپ گذاشت لذا باید هوشیار بوده و غافل نشویم. وی با بیان اینکه هنوز خون شهدای کشور در مقابله با تروریست دست پرورده استکبار جهانی خشک نشده است افزود: استکبار، تروریست هایی به نام گروه های داعشی، سلفی، تکفیری و غیره را علیه مسلمانان جهان اسلام به ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی پرورش، تجهیز و حمایت می کند که این را فراموش نخواهیم کرد.

برخورد جدی با متخلفان

رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برخورد جدی با تخلفات خواهیم داشت، گفت: رعایت اصول اخلاقی و حفظ کرامت انسانی سرلوحه فعالیت های سازمان قضایی نیروهای مسلح استان است. محمد حسین محمدپور اظهار کرد: خراسان جنوبی مردمی متدین و ولایت مدار دارد و در هر زمانی که  به آرای مردم مراجعه شده نتایج آرا بروز و ظهور در ولایتمداری داشته است.وی با بیان اینکه نیروهای مسلح استان خراسان جنوبی  مخلص و فداکار و ولایی هستند، افزود: در این استان به رغم مرزی بودن و دیگر شاخص ها اما رشد نرخ جرایم پایین و در ردیف استان های امن کشور قرار دارد.

در این آیین از خدمات ۱۱ ساله علی ناصری رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان جنوبی تقدیر و محمدحسین محمدپور به عنوان رئیس جدید این سازمان معرفی شد.رئیس جدید سازمان نیروهای مسلح خراسان جنوبی پیش از این دادستان نظامی استان بود، همچنین علی ناصری به عنوان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان شمالی منصوب شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*