اخبار کوتاه ورزشی استان/ دونده خراسان جنوبی مقام سوم کشور را کسب کرد

کدخدا در رقابت های انتخابی جهان
کدخدا والیبالیست ملی پوش بیرجندی در ترکیب تیم ملی بانوان کشورمان در مرحله نهایی مسابقات انتخابی جهان به مصاف تیم تایلند، میزبان این رقابت ها می رود. مرحله نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی بانوان آسیا، انتخابی مسابقات جهانی، با شرکت ۱۰ تیم از ۲۹ شهریور تا ۲ مهر به میزبانی کشور تایلند برگزار می‌شود. تیم ملی ایران در گروه ب با تیم‌های کره جنوبی، تایلند، کره شمالی و ویتنام هم گروه است. تیم ملی کشورمان در روزهای ۳۰ و ۳۱ شهریور و ۲ مهر به ترتیب به مصاف تیم های کره شمالی، کره جنوبی و ویتنام می رود.

دونده خراسان جنوبی مقام سوم کشور را کسب کرد
دونده خراسان جنوبی در لیگ دو ومیدانی امید پسران کشور به مقام سوم دست یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقات دو ومیدانی لیگ امید پسران که با شرکت ۱۰۰ ورزشکار از سراسر کشور در ورزشگاه آزادی تهران روز سه شنبه آغاز شد، عصر روز گذشته با معرفی برترین ها به پایان رسید. این مسابقات در رشته های دوی ۱۱۰ متر با مانع، ۴۰۰ متر، ۸۰۰ متر، ۱۰۰۰ متر، ۱۵۰۰ متر، ۵ هزار متر، پرتاب نیزه، پرش ۳ گام و پرش با نیزه برگزار شد. احمد عامل در دوی ۱۵۰۰ متر از خراسان جنوبی به مقام سوم این مسابقات دست یافت. به نفرات اول، دوم و سوم هر رشته به ترتیب ۵۰۰، ۳۰۰ و ۲۰۰ هزار تومان جایزه اهدا شد.

بانوان کاراته‌کای خراسان جنوبی در مسابقات کشوری
بانوان کاراته‌کای خراسان جنوبی از امروز به مصاف حریفان خود درمسابقات کشوری رفتند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، مریم اسدپور، فاطمه محمدی، زینب مختاری، فائزه بشگزی، فاطمه اسدپور، سارا عباسیان، مهدیه الوانی، عالیه سادات‌حسینی، فاطمه نجفی‌پور و فرشته طیبی‌نیا کاراته‌کاهای خراسان‌جنوبی اعضای تیم استان هستند که درمسابقات قهرمانی کاراته سبک وادوریو کشور به مصاف حریفان خود رفتند. این مسابقات با شرکت بیش از ۱۵۰ کاراته‌کا در استان البرز آغاز شده است و به مدت دو روز ادامه دارد.

حضور ورزشکار پاراگلایدراستان
در مسابقات ورزش هوایی کشور
باهمت انجمن ورزش هوایی وباهمکاری باشگاه های ورزش هوایی ققنوس و سپهر خاوران برای اولین بار یک ورزشکار وخلبان پاراگلایدر با نام محسن اسعدی در مسابقات پاراگلایدر کشور انتخابی تیم ملی شرکت کرده و تاکنون عملکرد مناسبی داشته است. شایان ذکر است مسابقات ورزش هوایی کشور در سایت چنار شرق شهرستان دماوند درحال اجراست.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*