اخبار کوتاه/لغو پروازهای عتبات عالیات فرودگاه بیرجند

لغو پروازهای عتبات عالیات فرودگاه بیرجند
پروازهای عتبات عالیات فرودگاه بین المللی بیرجند از شنبه ۱۴ مرداد لغو است. مدیر کل فرودگاههای استان گفت: این پروازها به دلیل کمبود ناوگان هواپیمایی شرکت ایران ایر تا پایان شهریور انجام نمی شود و از ابتدای مهر دوباره به حالت عادی برمی گردد. هادی سلامی افزود: حج و زیارت خراسان جنوبی در حال مذاکره برای جایگزینی شرکت هواپیمایی داخلی و یا خارجی برای انجام پروازهای لغو شده عتبات است و در صورت توافق، برنامه پروازهای عتبات اطلاع رسانی خواهد شد. پیش از این پروازهای عتبات عالیات، شنبه هر هفته از فرودگاه بیرجند انجام می شد. وی گفت: پروازهای جمعه هواپیمایی ایران ایر در مسیر تهران – بیرجند – تهران نیز از ۱۳ مرداد تا اول مهر لغو است. مدیر کل فرودگاههای خراسان جنوبی، لغو پروازها را تنها در فرودگاه بیرجند ندانست و با بیان اینکه در دیگر مسیرها نیز برخی از پروازهای داخلی لغو شده است افزود : شروع پروازهای حج تمتع و قادر نبودن عربستان به انجام پروازهای حجاج ایرانی، باعث شد که برخی از پروازهای داخلی برای اعزام زائران به عربستان اختصاص یابد که پس از اتمام عملیات انتقال زائرین به کشور، به حالت عادی باز خواهد گذشت.
۲۰۰ دختر زیارت اولی خراسان جنوبی عازم مشهد مقدس شدند
معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گفت: ۲۰۰ دختر زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی در آستانه میلاد امام رضا(ع) عازم مشهد مقدس شدند.۴ روز در مشهد اقامت دارند. محمد عرب افزود: زیارت امام رضا(ع)، برگزاری کارگاه های آموزشی بیان احکام، اقتصاد مقاومتی، مهدویت و آشنایی با مشاغل از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این زائران است. وی گفت: هزینه سفر این افراد از کمک های خیران و منابع کمیته امداد تأمین شد.
کسب رتبه پنجم صدای خاوران در بین مراکز استان های کشور
صدای مرکز خراسان جنوبی رتبه پنجم عملکرد در سال ۹۵ را در بین صدای مراکز استانها به خود اختصاص داد و مورد تقدیر قرار گرفت. در همایش معاونان صدای جمهوری اسلامی ایران در یاسوج ، عملکرد سال ۹۵ کلیه مراکز رادیویی بررسی و از پنج استان برتر تجلیل شد. مرکز خراسان جنوبی در بین ۳۲ مرکز رادیویی کشور توانست رتبه پنجم را در بین مراکز رادیویی استانها کسب کند. این ارزیابی عملکرد سالانه شامل بخشهای مختلف از جمله برنامه های ترکیبی ، نمایشی و مستند است و به پنج مرکز برتر که بالاترین نمرات ارزیابی سالیانه را از اداره کل صدای استان ها دریافت کنند، جوایز و لوح تقدیر اهدا می شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*