اخبار ورزشی/آغاز رقابت های والیبال بانوان در سربیشه

آغاز رقابت های والیبال بانوان در سربیشه
رقابت های والیبال بانوان خراسان جنوبی به میزبانی سربیشه آغاز شد. این رقابت ها با حضور ۱۱ تیم از شهرستان های بیرجند، سربیشه، طبس، قاین، سرایان، فردوس، بشرویه، خوسف و درمیان به مدت سه روز از روز گذشته در سالن ورزشی شهر مود شهرستان سربیشه برگزار می شود.
اعتبار ۳۰۰ میلیون تومانی برای احداثگودزورخانه فردوس
رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای فردوس گفت: گود زورخانه امام رضا(ع) شهرستان فردوس در داخل مجموعه ورزشی شهید درخشان و در زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع با زیربنای ۳۰۰ مترمربع و اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان احداث می شود. به گزارش امروز خراسان جنوبی، سید مهدی علیپرست در مراسم جشن گلریزان ساخت بنای گود زورخانه امام رضا (ع) شهرستان فردوس با اشاره به اینکه ورزش پهلوانی در فردوس قدمت ۲۰۰ ساله دارد، تصریح کرد: پس از سالها تعطیلی این ورزش در سال ۸۸ در فردوس مجددا فعال شده است. وی افزود: در حال حاضر ۲۰۰ ورزشکار باستانی در گود ذوالفقار شهرداری فردوس مشغول فعالیت هستند که این مکان ظرفیت کافی برای ورود ورزشکاران ندارد. گفتنی است در این مراسم معنوی باستانی کاران شهرهای مشهد، تربت حیدریه، بیرجند و فردوس با نوای مشکی دان مرشد برجسته کشوری به اجرای برنامه پرداختند.
دعوت مهسا کدخدا نماینده ملی پوش استان به رقابت های والیبال زنان آسیا
نماینده ملی پوش خراسان جنوبی مهسا کدخدا به رقابت های والیبال قهرمانی زنان آسیا دعوت شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا با حضور ۱۴ تیم از ۱۸ تا ۲۶ مردادماه به میزبانی شهر «مانیل» کشور فیلیپین برگزار می‌شود. در این رقابت ها تیم والیبال بانوان ایران در گروه چهارم با تیم های تایلند، چین تایپه و مالدیو همگروه است. مرحله نهایی اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال بانوان با دعوت از ۱۶ بازیکن به مدت ۶ روز در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد.زینب گیوه، مائده برهانی، شبنم علیخانی، مهدیه خواجه کلایی، مهسا صابری، نگار کیانی، سودابه باقرپور، الهام فلاح، تهمینه درگزنی، ندا چملانیان، فرزانه زارعی، فرزانه مرادیان، مینا روستا، مونا دریس محمودی، فرانک بابلیان و مهسا کدخدا ۱۶ بازیکن شرکت کننده در این اردو هستند.اکرم قهرمانی به عنوان سرمربی، فاطمه شعبان خمسه (مربی)، میر مصطفی شجاعی و فرهاد کاوه‌آهن (مشاوران فنی) مریم فراتی (آنالیزور)، ساجده سروش (فیزیوتراپ)، سحر محمدیاری (ماساژور) و مریم روشن‌اخگر (سرپرست) تیم ملی والیبال بانوان را در این اردو همراهی می‌کنند.گفتنی است تیم ملی والیبال بانوان ایران اردوی قبلی خود را به مدت هشت روز در هانوی پایتخت ویتنام برگزار کرد و در چهار دیدار تدارکاتی نیز به مصاف تیم ملی زنان این کشور رفت.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*