سرمقاله / مردی برای تمام فصلها…!!

روحانی یک روحانی است اما ازجنس دیگر! ازجنسی که زود آب نمی رود و زود  هم روی برنمی گرداند، اصلا قرار نیست برای او پروپاگاندایی نو باب کنم و از او اسطوره ای بسازم که بعدترها جرات نکنم نقدش کنم.
روحانی را از آن باب به احترامش کلاه از سر برداشتم که با طمانینه و در عین حال محکم در مقابل هجمه ای عظیم و کاملا طراحی شده در دولت یازدهم ایستاد و سیاست اش را با تمام کارشکنی های معمول همراه با تیم دولتی اش تقریبا عملیاتی کرد.
از این باب او را بزرگ می پندارم که هنوز دولت دوازدهم اش پا نگرفته آماج بزرگترین و بی پرواترین هجمه بی تقوایی، بی حرمتی، بی اصالتی و بی ریشگی ها قرار گرفته اما همچنان با لبخندش و گفتار سنجیده و فاخرش کف به دهان مخالفین اش نشانده، کسی که از بیرون به شرایط سیاسی داخلی کشورمان می نگرد تصور می کند که مردم با آن حرکت بزرگ ورای بالا دولتی ضدانقلاب و دست نشانده آمریکا و اسرائیل را برگزیده اند و اینک این انقلابیون اند که دارند بر علیه او اینچنین جنگی رسانه ای و تریبونی به راه انداخته اند تا دولت تشکیل نشده اش را مستعجل کنند.
فکر نکنم نیاز به آوردن مثال برای اثبات گفته ها و نوشته هایم باشد، هر روز مطبوعات و رسانه ها و رسانه ملی را بخوانید و ببینید تا بدانیم که این هجوم کلمات و فحش ها و تهمت ها در این ۴دهه واقعا بی سابقه بوده و بدانیم که چرا و چه دلایلی در بوجود آمدن این سونامی ویران کننده نقش داشته است.
نمی دانم چرا روحانی به ناگاه شد آخوند آمریکایی!! نمی دانم که چرا برجام چون بختکی افتاد بر سینه کسانی که نتایج تحریم ها را و عصاره اش را در زندان اوین با حکم تایید شده اعدام می بینند و این روزها دوباره شاهد محاکمه تکمیلی یاران او هستند، اینکه هنوز برجام آنقدر پیچیده شده که درک تصمیم مجموعه نظام بوده را برای برخی لاینحل و مشکل کرده است.
خرید هواپیماها را به تمسخر گرفتند و آن را هواپیماهای کاغذی خواندند اما بر زمین ایران که فرود آمدند بلافاصله افاضه کردند که دست دوم است و…
قرارداد بزرگ و غرورآفرین نفتی با توتال که بسته شد آن هم پس از ۱۸ماه دقت و کنکاش بر روی قرارداد ایرانی، هنوز جوهرش خشک نشده و کام ملت را شیرین نکرده بربوقها دمیدند که این ترکمانچای دیگراست ویا باصطلاح بزرگی که گفته است این که مردم به هرکس رای داده اند برایم مهم نیست من ازهمه فهمیده ترم و کارم این است که در این چهارسال درمقابل روحانی بایستم !! وقس علی هاذا…
برمبنای  برنامه ششم که مصوب مجلس نیز هست، مقدار حجم سرمایه گذاری در کشور وهرساله باید چندین وچندبرابر میزان ۵میلیارددلاری که باتوتال وچین ویک شرکت ایرانی بسته شد باشد، حال تصورکنیم که چه هجمه هایی وبا چه آتش تخریبی درانتظار روحانی ودولت برسرکارنیامده اش است. اما مردم و آنانی که با قطعه کاغذی که درصندوقهای رای فروریختند خواست خودشان را به سادگی اما شفاف ومحکم از شعارهای انتخاباتی روحانی وشخصیت اش دادند و سخت لحظه می شمارند که کار دولت آغاز شود و همگی ۸۰ میلیون نفر باپشتیبانی ازرییس جمهورمنتخب پای کاربیایند وخواسته های کشوررا از کف به سقف ارتقا دهند. روحانی با توجه به تجربیات پلکانی اش وسواد ونگاه پردامنه اش هرچه بیشترمورد نقد فحاشانه و دروغ پردازی های ناشیانه وتهمت های ناجوانمردانه قرارگیرد هم ریشه ای محکمتردر افکارعمومی خواهدگذاشت وهم تبدیل به اسطوره ای خواهدشد که طرف های مقابل او در این راه کمک اش می کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*