سرمقاله / مداحی افسرجنگ نرم

نمی شود روزنامه نگار و خبرنگارباشی وچرت بزنی و در خلسه ای ناخودآگاه فروروی وشاهد بسیاری ازاشتباهات و کج رویها بنام انقلاب و انقلابی گری باشی و هم چشم ببندی وهم دهان بدوزی و هم گوش سنگین کنی !! نمی شود فقط شاهد بدترین روش ها وسخیف ترین حرکات و سبک ترین روشهای حاکم برجامعه پرازمشکلات باشی و دم برنیاوری که نکند نوشته هایت آنچنان به مسلخ سانسور برده شود تا تبدیل به شیربی یال واشکم ودمی شود.
درمراسمی سنگین و مهم که تمامی ارکان نظام جمهوری اسلامی درآن حضوردارند و قراراست نماز عید فطر خوانده شود مطلع اش با مداحی جوانی آغازشود که هنوز شایدنداند سیاست باکدام سین نوشته می شود ! و درقالب باصطلاح مداحی به هجو یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب می پردازد و با تمسخر وحرکاتی موزون سعی در جاانداختن اراجیفی دارد که قراراست درمدح ائمه و مناقب یکماه روزه داری گفته شود!!
چگونه است که اگر همین اشعارتوسط شاعری دیگر برای دو قوه دیگر وبا طنزی تلخ در مراسمی سروده شود هنوز شعر به پایان نرسیده بنده خدای شاعر و مداح غیرخودی حکم اتهامش نوشته وازجلسه بیرون نیامده جلب اش می کنند؟!!
جدا چه دستهای پشت پرده ای درکاراست که اینگونه آزادانه وگستاخانه وبدون ترس از مجازات ،توهین و سبک سری رابه اوج میرسانند واینگونه رای ۲۴میلیون انسان این مملکت را لجن مال کرده و نیشخندهم می زنند و کلی هم تشویق میشوند.
مگر رهبری انقلاب آتش به اختیار را تبیین نکردند؟ پس چگونه مسئولین مراسم در عذری بدتر از گناه ادعا می کنند که ما از محتوای شعر آن باصطلاح مداح خبر نداشتیم؟!! مگر پس از ۴دهه که از انقلاب میگذرد اینقدر حفره های امنیتی داریم؟! واقعا جای تاسف است.
به رئیس جمهور توهین می شود به مردم توهین می شود به نمایندگان مجلس و رئیس اش توهین می شود اما ما را خواب برده ودنیاراآب !!!
قوه قضاییه بسیار مماشات می کند و شاید دلیل عمده هجمه های نابودکننده و بی محابای برخی افراد همین باشد.
اگر نمی بود پیگیری های علی مطهری نمی شد عاملین حمله به او را مانند صدها مورد دیگر شناسایی کرد.
انقلابیون عزیز و بصیران خون دردل! شرایط اجتماعی کشور روزهای پرخطر و بدی را می گذراند، به هوش باشید که در سونامی تحجر ، کاسبان دین و تحریم، تقسیم کنندگان مردم به خودی و غیرخودی،  منادیان مداحی باصطلاح خاندان نبوت که سخت درنقش تخریب چی فرورفته اند غرق نشویم. تا قانون سایه اش برای همه نباشد بی قانونی بهترین بستر معاشقه با قانون ستیزان است…آقایان و خانم ها و جوانان! به هوش باشیم که شاید زمانی دیگر بسیار دیر باشد.

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*