وزیر دادگستری: ضرورت تمکین به قانون پس از پایان انتخابات

وزیر دادگستری بر ضرورت تمکین همه آحاد ملت به قانون پس از پایان انتخابات تاکید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به نزدیک شدن به روز انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: انتظار همه ما این است که قانون محور فعالیتهای انتخاباتی همه ما هم در زمان تبلیغات، هم روز برگزاری انتخابات و پس از پایان رقابت ها و اعلام آرا باشد.
وی گفت: پس از پایان انتخابات و اعلام نتایج آراء همه ما باید به رای و انتخاب مردم احترام بگذاریم و به قانون تمکین کنیم.
وزیر دادگستری ادامه داد: همه ما پس از پایان رقابتهای انتخاباتی باید براساس اعتماد متقابل، روش عقلانی و اعتماد؛ به حیات اجتماعی- سیاسی خودمان ادامه دهیم تا امنیت, سرافرازی و رونق اقتصادی در کشور جاری شود.

۰۰:۰۰۰۰:۵۰
وی با اشاره به نزدیک شدن به ساعات پایانی فعالیتهای تبلیغاتی انتخابات، افزود: در فعالیت های تبلیغاتی این دوره مثل همیشه مردم و به خصوص جوانان مشارکت خوبی داشتند و انتظار هم این است که حضور پای صندوق های رای هم با حضور حداکثری انجام شود.
پورمحمدی تاکید کرد: حضور پرشور ما برای اقتدار کشور و جایگاه نظام اسلامی تعیین کننده است و همه ما برای داشتن ایرانی بهتر ، باید حضور گسترده ای در انتخابات داشته باشیم.
وزیر دادگستری گفت: فضای انتخابات، التهابات، هیجانات و اقتضائات خاص خود را دارد که گاهی اوقات از مرزها عدول می شود اما انتظار این است که همه به اصول، اخلاق و ارزش ها پایبند باشیم.
پورمحمدی افزود: روز جمعه، روز تعیین سرنوشت و انتخاب است که همه باید با اخلاص‏, توکل به خدا, در نهایت آرامش و احترام مقابل پای صندوق های رای حاضر شویم.
وی تاکید کرد: آراء مردم امانت و حق الناسی است در دست ما که باید با مراقبت ویژه شمارش و در اسرع وقت اعلام شود.
وزیر دادگستری تصریح کرد: فردای انتخابات همه ما هموطن هستیم و زیر یک پرچم و در یک کشور زندگی می کنیم بنابراین باید سعی کنیم روز پس از انتخابات را با صمیمیت، وحدت و اعتماد آغاز کنیم تا کشورمان را بهتر از گذشته بسازیم.
پورمحمدی تاکید کرد: اگر در دوران تبلیغات انتخاباتی احیاناً کدورتها، سوء تفاهم ها و یا گله مندی هایی ایجاد شده همه باید یکدیگر را ببخشیم و سعی کنیم پس از انتخابات به بهترین وجه جبران کنیم.
وزیر دادگستری ضمن تقدیر از تلاش همه نیروهای اجرایی برگزاری انتخابات و همچنین رسانه ملی گفت: همه آحاد ملت به خصوص فعالان سیاسی ، کاندیداها، طرفدارانشان و همه مردم تلاش کردند تا شرایط با شکوه ، عزتمند و افتخار آفرینی برای ایران شکل بگیرد که از خدا می خواهیم این انتخابات که در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار می شود خیر و صلاح و عزت ملت ایران را به همراه داشته باشد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*