سرمقاله / رأی من برای ایران

من ایرانی هستم، فرزند زمانه خود که فردا را هم برای ایران اسلامی، موفق می خواهم. من فرزند ایرانم، جانم را می دهم پای ذره، ذره خاک وطنم. برادری ام را هم با هم میهنانم، در دفاع مقدس، امضای خون نهاده ام. من نسبت به سرنوشت دیار شهیدان حساسم. آینده کشور و فرزندان این دیار برایم مهم است لذا تمام قد به “انتخاب” بر می خیزم چه، انتخاب، حق من است و من از این حقی که برایش هزینه‌های گزافی پرداخت شده است نمی‌گذرم. که گذشتن از حق را، اقدامی باطل می‌شمارم. لذا به اندازه یک رأی هم که شده است، اعمال حق خواهم کرد، بدون تردید برای کسی که می‌خواهم به او رأی بدهم، نیز صدالبته معیارها و ملاک‌هایی قائل هستم که مرا به رأی دادن مصر می‌کند. کاندیدای موردنظر من، فرد مقتدری است. اقتدارش را هم از قانون و به پشتوانه رأی مردم به دست می‌آورد و برای احقاق حق همین مردم با همه وجود تلاش می‌کند. او فردی است که نه به مساوات در توزیع، که به عدالت اجتماعی به مفهوم وسیع ‌و عمیق آن اعتقاد و برای تحقق آن التزام دارد. او کسی است که به سیاه‌اندیشی و سیاه‌پوشی و سیاه‌گویی، اعتقاد ندارد، بماند که با آن مخالف است. او جامعه را پرنشاط می‌خواهد و خود نیز پرنشاط در خدمت جامعه خواهد بود. او «مردمدار» است و برای «مخالف» هم «حق نظر» قائل است. او «مهربان» است و با خوبان مردم همدل وهمزبان. برای بیان حق، زبانی گویا دارد و برای پوزش خواهی به گاه خطا، دچار لکنت نمی شود. در سعی و تلاش «جوانی خستگی ناپذیر» است و در چاره‌اندیشی و تدبیر، «پیری ژرف‌اندیش». «درد امروز» و نیاز فردا را می‌داند و برایش برنامه دارد و در راستای عدالت اجتماعی، برای احقاق حق ما در کشور تلاش می‌کند و در برابر زورمداران تزویر اندیش دشمن مردانه می‌ایستد و به هیچ متجاوزی فرصت اندیشه به فزونخواهی نمی‌دهد.او مدیری است که تدبیرش، مومنانه است و نگاهش عاشقانه و در بازوان پرتوانش قدرتی برای ساختن فرداهای بهتر برای ایران اسلامی موج می‌زند.
من به کسی رأی می‌دهم که دایره تدبیرش وسیع و توان مدیریتش بالا و فراگیر باشد و در جهان به احترام تدبیرش برخیزند و در وطن امید فرداهای بهتر را در نقشه راه او ببیند. من هم کلید فردای وطنم را به کسی می‌سپارم که کاردان باشد و نیز اهل کار، چه کاردان از کارگریز، کاری نمی‌کند و اهل کار ناآشنا به کار خرابکاری به بار می‌آورد.
من به کسی رأی می دهم که هم “حق رأی ” مرا به رسمیت می شناسد و هم به رأی من حرمت می نهد و برای تکریم من ایران من، جهان را زیر پا می گذارد. من به کسی رأی می دهم که  “سلام خدا” را در سلامت مردمان، ترجمه کند و با ارتقای نظام سلامت، به یاری هموطنانم در جنگ با بیماری های گوناگون برخیزد. من به کسی رأی می دهم که اقتدار ایرانی را با کار بیشتر و تلاش علمی تر، در میادین نفتی و گازی مشترک با همسایگان غربی و جنوبی، به منصه ظهور رسانده باشد. من به کسی رأی می‌دهم که لایق نام بزرگ ایران، میراث‌دار شهیدان و تحقق دهنده وعده خداوند در قرآن مبنی بر وراثت زمین و امامت بر آن از سوی مستضعفان باشد و حافظ حرمت امروز شان. من به یک ایرانی مسلمان و مدبر، پرحوصله، پرنشاط و جوانمرد «رأی» می‌دهم که فتوت و رادمنشی را در جامعه نهادینه کند و جلوی بداخلاقان سیاه نما را با توسعه روشنایی، تدبیر و استدلال بگیرد. آری، من رأی می دهم ، برای ایران، برای اسلام، برای انقلاب اسلامی شهیدان. من رأی می دهم برای ثبات و آرامش امروز و توسعه فردا، من رأی می دهم…..

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*