اخبار ورزشی

استقبال از نجمه خدمتی در بیرجند
نجمه خدمتی بانوی طلایی خراسان جنوبی در رقابت های کشورهای اسلامی  ، مورد استقبال مردم و مسئولان در فرودگاه بیرجند قرار گرفت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، روزجمعه نجمه خدمتی تیراندازموفق خراسان جنوبی در حاشیه استقبال فرودگاه بیرجند در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که توانستم دوباره دل مردم کشورم را شاد کنم. وی همچنین به ارائه گزارشی از مسابقات پرداخت و از کادر فنی، مسئولان و دعای خیر مردم تشکر و قدردانی کرد. گفتنی است بانوی ورزشکار تیرانداز خراسان جنوبی در چهارمین دوره بازی های کشورهای اسلامی در رشته تفنگ سه وضعیت به مقام نخست رسید و در تفنگ میکس بادی به همراه پوریا نوروزیان مدال نقره را کسب کرد و در تفنگ ده متر در رده چهارم ایستاد. این مسابقات ۲۲ اردیبهشت ماه تا ۱ خرداد به میزبانی باکو در کشور آذربایجان برگزار شد.
هنرنمایی مرشد استان در رقابت های آسیایی باکو
مرشد خراسان جنوبی در رقابت های آسیایی باکو هنرنمایی می کند. رقابت های پهلوانی و زورخانه ای مسابقات آسیایی باکو با حضور محمدرضا حسن پور مرشد خراسان جنوبی از روز گذشته آغاز شد.
قضاوت کوپل داوری استان در رقابت های فوتبال کشور
تیم داوری فوتبال خراسان جنوبی در رقابت های پلی اف لیگ دسته سوم کشور قضاوت می کند. پاکرو مسئول امور اداری و اجرایی هیئت فوتبال خراسان جنوبی گفت: کوپل داوری خراسان جنوبی بازی بین دو تیم شهرداری بم و مقاومت تهران  که امروز به میزبانی ورزشگاه جم کرمان برگزار می شود را قضاوت می کند.
وی افزود: سید احمد موسوی، فرهاد فرهادپور، فرزادعبدالهی و مهدی کاظمی به ترتیب داور و کمک داوران حاضر در رقابت های پلی اف لیگ فوتبال  دسته سه کشور هستند.
برگزاری دوره داوری درجه ۳ پرورش اندام
 و پاورلیفتینگ در استان
هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی اولین دوره داوری درجه ۳ پرورش اندام و پاورلیفتینگ را برگزار می کند. متقاضیان می توانند با در دست داشتن مدارک لازم تا ۱۳ خردادماه جاری به دفتر هیات استان مراجعه نمایند.
تیم مرکز آموزش ۰۴ بیرجند از صعود به مرحله
 یک چهارم نیمه نهایی رقابت های کشور بازماند
تیم هندبال مرکز آموزش ۰۴ امام رضا (ع) بیرجند از صعود به مرحله یک چهارم نیمه نهایی رقابت های کشور بازماند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، تیم هندبال مرکز آموزش ۰۴ بیرجند با ۱ برد و ۲ باخت از صعود به جمع ۸ تیم برتر رقابت های قهرمانی کشور بازماند . این رقابت ها با حضور ۱۶ تیم و به میزبانی اصفهان برگزار شد.
گفتنی است تیم فوتبال مرکز آموزش ۰۴ بیرجند نیز برای حضور در رقابت های قهرمانی نزاجا که با حضور ۱۶ تیم برتر کشور و به میزبانی مشهد برگزار می شود حضور یافت.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*