اخبار ورزشی

معرفی برترین های والیبال ۴ جانبه استان
رقابت های والیبال ۴ جانبه خراسان جنوبی با معرفی برترین ها پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رئیس هیات والیبال استان گفت: رقابت های ۴ جانبه والیبال با حضور تیم هایی از زاهدان، قاین، مشهد و منتخب استان به میزبانی بیرجند برگزار شد. ملکی افزود: در پایان این رقابت ها تیم های زاهدان، منتخب استان و قاین مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
همایش پیاده روی خانوادگی در گزیک
همایش پیاده روی خانوادگی در شهر گزیک شهرستان درمیان برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، همایش پیاده روی خانوادگی گرامیداشت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) با حضور ۵۰۰ نفر در شهر گزیک شهرستان درمیان برگزار شد. شرکت کنندگان مسیر ۳ کیلومتری محله عزیزآباد تا سالن ورزشی این شهر را پیمودند و در پایان به قید قرعه جوایزی به نفرات برتر شرکت کننده اهدا شد. گفتنی است این همایش با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان، ناحیه مقاومت بسیج و هنگ مرزی، شهرداری و هیات همگانی شهرستان گزیک برگزار شد.
برگزاری  رقابت دارت دبل فیکس داوران و مربیان استان
اولین رقابت دارت ویژه مربیان و داوران دارت خراسان جنوبی برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، به مناسبت عید مبعث دور مقدماتی اولین رقابت دارت دبل فیکس داوران و مربیان با همت انجمن دارت استان در سالن سرو برگزار شد. در این رقابت محمدرضا تفکر، علیرضامحمدزاده، زهره صایبی و طیبه تقوی به دور پایانی صعود کردند.
برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در سرایان
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی بمناسبت هفته سلامت در سرایان برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، محمد امین ارفعی رئیس هیات همگانی سرایان گفت: همایش پیاده روی خانوادگی با حضور پرشور مردم ازمیدان بسیج تا پارک پامچال شهرستان سرایان برگزار شد و به نفرات برتر شرکت کننده جوایزی اهدا شد. وی افزود: این همایش با همکاری اداره ورزش و جوانان، هیئت ورزشهای همگانی، مرکز بهداشت و درمان، سپاه پاسداران و شهرداری برگزار شد.
برتری تیم والیبال آکادمی ایرانیان مشهد در مقابل امید طبس    
تیم والیبال آکادمی ایرانیان مشهد در تورنمنت سه جانبه والیبال شهرستان طبس به برتری رسید. مرتضایی رئیس هیئت والیبال طبس با اشاره به برگزاری این رقابت ها که به مناسبت ۵ اردیبهشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس برگزار شد، گفت: در این رقابت تیم آکادمی ایرانیان مشهد با نتیجه ۳ بر ۲ تیم امید طبس را شکست داد.
مدال نقره ورزشکار استان
 در رقابت های دوچرخه سواری نیشابور
نماینده خراسان جنوبی در مسابقات جایزه بزرگ دوچرخه سواری کوهستان نیشابور مدال نقره را کسب کرد. به گزارش امروزخراسان جنوبی،علوی رییس هیئت دوچرخه سواری استان گفت: حامد حسن پور نماینده استان در رقابت های دوچرخه سواری کوهستان جایزه بزرگ نیشابور در رده سنی بزرگسالان توانست مدال نقره را کسب کند. گفتنی است این رقابت ها در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان به مدت یک روز برگزارشد.
برگزاری همایش پیاده روی مادران ودانش آموزان بشرویه
همایش پیاده روی مادران و دانش آموزان بشرویه برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، در این همایش که به مناسبت هفته سلامت و عید مبعث برگزار شد، شرکت کنندگان مسافت دبستان شهیده نسترن خسروی تا پارک بهارستان را با شعار زندگی سالم، با نشاط و امید را پیاده روی کردند. در پایان این همایش به ۲۵ شرکت کننده به قید قرعه جوایزی اهدا شد. گفتنی است این همایش با همکاری هیات ورزشهای همگانی ،کانون بسیج ورزشکاران ،شبکه یهداشت ودرمان ،اداره آبفای شهری و همچنین بسیج دانش آموزی شهیده نسترن خسروی برگزار شد.
برگزاری مسابقه شطرنج در بیرجند
مسابقه شطرنج در بیرجند برگزارشد. این مسابقه که به مناسبت گرامیداشت عید سعید مبعث و با حضور ۱۲ نفر به صورت دوره ای و به روش سوئیسی برگزارشد مجتبی قلاسی مود، جواد میزانی و غلامرضا محمدی زید مقام های اول تا سوم را کسب کردند. همچنین مصطفی شاهدادی بهترین بازیکن نوجوان این مسابقه شناخته شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*