گفته می شود

گفته می شود دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: ارزشِ امروز یارانه چهل و پنج هزار تومانی، ده هزار تومان است. محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در توئیتی نوشت:‌ اگر قصد دولت و مجلس، مرگ خاموش یارانه‌هاست، چرا صادقانه به مردم نمی گویند؟

 

 

 

گفته می شود حجت الاسلام محمد اشرفی‌اصفهانی با تاکید بر اینکه برای کاندیداتوری در رقابت‌های ریاست جمهوری باید نخست مطمئن شوم «مشکلی» پیش نمی‌آید، گفت: آقای روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا خواهد شد و این قضیه را کمی مشکل می‌کند البته انتخابات هزینه مالی و امکانات همه‌جانبه نیاز دارد که باید بنده امکان فراهم آوردن آن را در خود ببینم.وی در پاسخ به این پرسش که اگر به تصمیم قطعی برای کاندیداتوری در ماراتن سال ۹۶ رسیدید، با آقای روحانی چه خواهید کرد، گفت: یا آقای روحانی با بنده کنار می‌آید یا من با ایشان اما هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌ام.

 

 

 

گفته می شود نائب رئیس مجلس با انتقاد از اینکه برخی از نمایندگان هنگام رای گیری، اعلام رای نمی‌کنند، گفت: از این به بعد هر کسی که رای ندهد اسمش را اعلام می‌کنیم.مسعود پزشکیان که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت با توجه به اینکه طی روند بررسی و رای گیری مواد لایحه هوای پاک برخی از نمایندگان رای نداده‌اند، گفت: در رای گیری از یک ماده، ۶۰ نفر رای نداده و در ماده دیگری نیز ۵۰ نفر رای نداده‌اند که از نظر شرعی و قانونی درست نیست.نائب رئیس مجلس تاکید کرد: از این به بعد هر کسی که رای ندهد اسمش را اعلام می‌کنیم.

 

 

 

گفته می شود علی ربیعی امروز در دیدار با مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی اظهار کرد: به‌خاطر دارم که در سال اولی که با شما دیدار داشتم، تصمیم بزرگی گرفتیم و آن احترام به تأمین اجتماعی و آغاز مدیریت از تأمین اجتماعی بود و با تمام رنجها و پیشرفتها به سال چهارم دولت رسیدیم و امید داریم امسال بتوانیم با کمک خداوند متعال تحولات جدیدی به وجود آوریم و گره‌ای از زندگی مردم کشورمان بگشاییم. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: عده‌ای موضوع یارانه ۲۵۰هزار تومانی را مطرح کرده‌اند و این امر بازی با نیازهای مردم و ایجاد رضایت آنی و «غیرممکن» است.

 

 

 

گفته می شود قالیباف با صدور بیانیه ای از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری آینده اعلام انصراف داد.محمدباقر قالیباف شهردار تهران و از جدی ترین گزینه های اصولگرایان برای کاندیداتوری در انتخابات آینده بود.او قبل از این در دو دوره انتخابات ریاست جمهوری سال های ۸۴ و ۹۲ کاندیدا شده بود اما شکست خورد. او در بخشی از بیانیه خود آورده است برای هر فرد دلسوزی تلاش برای جایگزین کردن رئیس جمهوری مناسب بجای رئیس جمهور فعلی در ۲۹ اردیبهشت ضرورتی انکارناپذیر برای مردم است.

 

 

 

گفته می شود وزیر راه وشهرسازی دیروز در حاشیه نشست هیئت دولت برخورد عجیبی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان داشت. عباس آخوندی در پاسخ به سوال خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه گفته شده ایرباس سوم که به ایران آمده است مرجوعی کشور کلمبیا است، ایا این موضوع صحت دارد و شرایط آن اکنون چگونه است گفت: مرجوعی یعنی چی، این حرف های عجیبی است.در ادامه اما وزیر راه  پس از قطع دوربین نسبت به این سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان واکنش دیگری نشان داد و به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: خبرنگار باید یک جُو عقل داشته باشد!وزیر راه بعد از این سخنان میکروفن خبرنگار را گرفته و قصد پرت کردن آن را داشت و با لحن فریادگونه گفت: شما حرفه ای نیستید و از خبرنگاری سر در نمیارید برید بابا!

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*