اخبار ورزشی

درخشش نونهالان شمشیرباز استان
 در مسابقات قهرمانی کشور
دبیرهیات شمشیربازی استان گفت: در رقابت های شمشیربازی قهرمانی کشور که به میزبانی تهران برگزارشد امیرحسین اکبری نونهال شمشیرباز بیرحندی، در رده سنی زیر ۱۰ سال مدال طلا را از آن خود کرد و بر سکوی قهرمانی این رقابتها ایستاد. یوسفی افزود: دیگر ورزشکار استان ایلیا رحیمی در رده زیر ۱۲ سال مدال برنز را کسب کرد.
معرفی برترین های رقابت تنیس روی میز در استان
رقابت های قهرمانی تنیس روی میز استان با معرفی برترین ها پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رئیس هیات تنیس روی میز استان گفت: مسابقات قهرمانی تنیس روی میز استان به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) با حضور ۱۸ بازیکن در رده سنی نوجوانان و ۱۲ بازیکن در رده سنی نونهالان از شهرهای بیرجند و قاین در سالن شهید سرحدی بیرجند برگزار شد. حمیدی افزود:  پویا احراری و آرمین عبدالهی در رده سنی نوجوانان مقام های اول و دوم را کسب کردند و مهدی وداد و محمد امین حاجی پور مشترکا سوم شدند.
وی افزود: همچنین در رده سنی نونهالان مصطفی طاهری و حسین یعقوب نژاد اول و دوم شدند و علیرضا عباسپور و حسین بهدانی مشترکا مقام سوم را کسب کردند. گفتنی است این رقابت ها به مربیگری علیرضا عشقی و ابراهیم آبادی برگزار شد.
پیگیری رقابت های لیگ فوتسال درمیان
رقابت های فوتسال لیگ درمیان با انجام ۴ دیدار پیگیری شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، در ادامه رقابت های لیگ فوتسال درمیان تیم دهیاری اشک ۴ بر۲ تیم المهدی را شکست داد. تیم طبس ۲ بر۱ دهیاری درمیان رامغلوب کرد، همچنین تیم شهدای پلاسکو ۱ بر ۶ مغلوب تیم شبکه بهداشت شد و فجر آسیابان ۵ بر۴ از سد تیم هندوالان گذشت.
برگزاری همایش پیاده روی میثاق ارتش با مردم
همایش پیاده روی میثاق ارتش با مردم به مناسبت هفته ارتش و با حضور حداکثری مردم و مسئولین ۰۴ بیرجند و ورزش و جوانان در ارتفاعات بند دره برگزار شد. در پایان این همایش به قید قرعه به نفرات شرکت کننده جوایزی اهدا شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*