عواید مسابقه صرف درمان کودکان مبتلا به بیماری های خاص می شود

نشست خبری تیم پیشکسوتان پرسپولیس و تیم دانشگاه علوم پزشکی بیرجند روز گذشته در محل مرکز جدید الاحداث رادیوتراپی و انکولوژی ایران مهر بیرجند برگزار شد.
پیشکسوتان پرسپولیس حتی یک ریال هم دریافت نکردند
دکتر قائمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و کاپیتان تیم فوتسال این دانشگاه در این نشست ضمن قدردانی از پیشکسوتان فوتبال پرسپولیس که بدون هیچگونه چشمداشتی و دریافت حتی یک ریال برای شرکت در مسابقه خیرخواهانه فوتسال به بیرجند سفر کردند، گفت: ما از این پیشکسوتان که در دهه های ۶۰ و ۷۰ فوتبال بازی می کردند، خاطرات شیرینی داریم و حضور این عزیزان می تواند جنب و جوش و نشاطی در شهر بوجود آورده و باعث آشنایی بیشتر نسل جوان با بازیکنان سابق فوتبال تیم پرسپولیس و تیم ملی شود. البته جای آقای پروین که نقش زیادی هم در حضور پیشکسوتان پرسپولیس داشتند واقعا خالیست.
وی هدف از حضور پیشکسوتان پرسپولیس را برگزاری جشنی به میمنت افتتاح بیمارستان رازی، مرکز رادیوتراپی و انکولوژی و اورژانس قاین و قدردانی از پیشکسوتان فوتبال بیرجند ذکر کرد و گفت: کلیه عواید حاصل از برگزاری مسابقه فوتسال تیم پیشکسوتان پرسپولیس با تیم دانشگاه علوم پزشکی بیرجند صرف کمک به درمان کودکان مبتلا به سرطان و بیماری های خاص خواهد شد.
پروژه های ورزشی تضمین سلامت مردم
محمد پنجعلی بازیکن و کاپیتان اسبق تیم ملی و پرسپولیس نیز با قدردانی از میهمان نوازی شهروندان بیرجندی، گفت: خوشحالیم که برای افتتاح پروژه های درمانی در این شهر حضور داریم و از تمامی خیرینی که برای اجرای این پروژه ها کمک کردند قدردانی می کنیم و امیدواریم که این برنامه ها باز هم برگزار شود و در سفر بعدی ما به بیرجند شاهد افتتاح پروژه های ورزشی که قطعا در تضمین سلامت مردم موثر است، باشیم.
محتوای این برنامه، معنوی است
وی با بیان اینکه ما بازیکنان تیم ملی بودیم و برای تمامی مردم ایران بازی می کردیم، تصریح کرد: همه مردم به گردن ما حق دارند و وظیفه ماست که با جان و دل و بدون چشمداشت در چنین برنامه ای حضور پیدا کنیم زیرا محتوای این برنامه معنوی است. ریاضتی سرپرست تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس هم با قدردانی از دکتر قائمی و مسئولین و مردم استان و شهرستان بیرجند که در احداث مراکز درمانی مشارکت داشته اند، گفت: وقتی موضوع آمدن به بیرجند را با آقای پنجعلی درمیان گذاشتم ایشان که معمولا در خیلی از سفرها مارا همراهی نمی کنند، گفتند هم خودم می آیم و هم بهترین بازیکنان تیم پیشکسوتان را برای این سفر گردهم می آورم.
پروژه های ورزشی مکمل پروژه های درمانی است
وی احداث اماکن ورزشی را مکمل پروژه های درمانی و موثر در کاهش بیماری ها دانست. دکتر گلرو دبیر کمیته برگزاری این مسابقه نیز گفت: از همان ابتدا که پیگیر دستور دکتر قائمی برای برگزاری این مسابقه خیرخواهانه بودم در اولین برخورد با بزرگان تیم پیشکسوتان پرسپولیس متوجه بزرگواری و مناعت طبع این عزیزان شدم و خوشحالیم که برای اولین بار شاهد حضور تیمی از پیشکسوتان فوتبال کشور در بیرجند هستیم. وی گفت: تیم پیشکسوتان پرسپولیس بعد از برگزاری مسابقه فوتسال، صبح امروز (پنجشنبه) از موسسه توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند نیز دیدن خواهند کرد. لازم به ذکر است مسابقه فوتسال پیشکسوتان پرسپولیس و تیم دانشگاه علوم پزشکی بیرجند شب گذشته در محل سالن شهیدین قاسمی بیرجند و با حضور پرشور علاقمندان برگزار شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*