رئیس پارلمان سوریه در گفتگو با مهر: اسرائیل نابودشدنی است/حمایت بی‌دریغ ایران ازمقاومت را ارج می نهیم

خانم «هدیه عباس» تاکید کرد رژیم صهیونیستی به دلیل غصب حقوق مردم فلسطین و اشغال اراضی آنها دیر یا زود نابود می شود. مردم سوریه حمایت های بی دریغ ایران از مقاومت را ارج می نهند.

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل- محمد فاطمی زاده: رئیس پارلمان سوریه در حاشیه ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین بر نابودی رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

 وی درباره نابودی رژیم اشغالگر قدس طی ۲۵ سال آینده بنابه فرموده مقام معظم رهبری تاکید کرد: اسرائیل دیر یا زود نابود می شود. زیرا علاوه بر اینکه حقوق مردم و ملت فلسطین را غصب کرده، اراضی و سرزمین های فلسطینیان را هم به اشغال خود درآورده است.

رئیس پارلمان سوریه افزود: تاکید می کنم که دیر یا زود اسرائیل نابود می شود و همچنین اراضی غصب شده فلسطینیان نیز دیر یا زود به آن ها باز خواهد گشت. مطمئنا اسرائیل نابودشدنی است.

خانم هدیه عباس همچنین با اشاره به اینکه؛ مردم سوریه حمایت‌های بی‌دریغ ایران را ارج می‌نهند، گفت: بی‌تردید اگر این حمایت‌ها نبود، مقاومت و پیروزی هم به دست نمی‌آمد.

رئیس مجلس سوریه در رابطه با همکاری جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم تکفیری در سوریه عنوان کرد: این همکاری و حمایت نتایج بسیار خوبی داشته و بحران در سوریه در ابعاد مختلف سیاسی و نظامی در وضعیت مطلوبی قرار گرفته است.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت روز افزون روابط تهران ـ دمشق اظهار داشت: سوریه برای تحکیم مناسبات همه جانبه با ایران اهمیت بسیار ویژه‌ای قایل است.

 رئیس مجلس سوریه در پایان، برگزاری کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین را در شرایط سخت کنونی برای مردم فلسطین بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: این کنفرانس می تواند تأثیر بسیار خوبی در حمایت از آرمان فلسطین، به ویژه در شرایطی که بسیار از کشورهای عربی و غربی به دنبال به فراموشی سپرده شدن موضوع فلسطین هستند، داشته باشد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*