برگزاری مراسم روز ملی روستا، اول آبان

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: امسال سهم آورده سرمایه گذاران برای توسعه و اشتغال پایدار در روستاها برای اولین‌بار به ۱۵ درصد رسیده است که اول آبان توسط معاون اول رئیس جمهور ابلاغ می‌شود.
برگزاری مراسم روز ملی روستا، اول آبانبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ سید ابوالفضل رضوی پس از بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهم ، هنر تدبیر و امید ، با حضور در نشست مطبوعاتی ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) ، افزود: در سال های ۹۳ و ۹۴ در ۱۵ مهرماه ، روز ملی روستا مراسمی در سالن اجلاس سران در حضور بالاترین مقام اجرایی کشور و تعدادی از وزراء و مقامات کشوری و لشکری برگزار می شد.
وی با بیان اینکه در این روز همه مقامات کشور در خدمت روستائیان قرار می گرفتند ، اظهار داشت: امسال و با توجه به سفر رئیس جمهور ، مراسم این روز را اول آبان  برگزار خواهیم کرد.
رضوی در ادامه افزود: با توجه به برنامه ریزی هایی که از سال ۹۳ و ۹۴ با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری ، رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور انجام شده است ، توانسته ایم خدمات خوبی برای توسعه روستا ارائه کنیم.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که توسعه را باید در صدر برنامه ها قرار داد ، اظهار داشت: سخنان رهبر معظم انقلاب ، بسیار جامع بود برای اینکه توسعه روستا توجه برنامه ریزان کشور را به مکان های تولید و به تولید کنندگان معطوف کند.
وی گفت: توسعه روستا یعنی توجه به تولید کننده و استفاده از همه امکانات بالقوه ای که باید بالفعل شود.
رضوی اضافه کرد: یکی از دلایل مهم و اساسی که باعث شده است نتوانیم به رشد مطلوبی در سطح روستاها برسیم این موضوع بوده  که توجه به روستا در کمترین حد خود بوده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*