اخبار سیاسی

گفته می شود  ‎ فرد یا افراد ناشناس تصویر بزرگی از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را از پل معروف منطقه منهتن در شهر نیویورک آمریکا آویزان کرده اند.

 

انتقاد تند رمضان زاده، از وزیر آموزش پرورش

سخنگوی دولت اصلاحات دز صفحه اینیستاگرام خود نوشت: آقای فانی دو روز ماندن در مقام ارزش فدا کردن اصول و حقوق مردم را ندارد. آقای فانی وزیر فعلی آموزش و پرورش را از سال ۵۶ می شناسم. ما دانش آموز بودیم و ایشان دانشجو. برای دانش آموزان جنوب شهر کلاس فوق‌العاده ریاضی گذاشته بودند و من هم شرکت میکردم. انصافا مسلط بودند. مذهبی بودند و سیاسی هم. برای ما الگو شده بودند و ما با افتخار در کلاس ایشان شرکت می کردیم. گذشت تا انقلاب پیروز شد و ایشان صاحب مقامی در منطقه ۱۶ آموزش و پرورش شدند. قاطعیت و اصرار بر مواضع ایشان معروف شده بود. روزی به دیدن ایشان رفتم و برخورد خشن ایشان را با پدر یک دانش آموز دیدم. بعد برای من توضیح دادند که در موضع حق نباید مماشات کرد. چند سال به بعد به کردستان رفتند و مدیر کل آموزش و پرورش شدند و موضع شداد و غلاظ ایشان در برخورد با پاک سازی شدگان! مشهور شد. دیگر از ایشان خبری نداشتم تا اینکه در دولت اصلاحات معاون وزیر شدند و من در چند ملاقات اظهار ارادت شاگردی در محضر استاد نمودم. استاد همچنان از اصول دفاع می کردند. در دولت آقای روحانی وزیر شدند و من خوشحال که یک کارکشته آموزش پرورش وزیر شده اند. مدتی گذشت سر و صدای اهالی آموزش و پرورش درآمد که آقای وزیر به شدت اهل مماشات شده اند. حاشا و کلا! آقای فانی و مسامحه؟ تا اینکه این روزها بحث استیضاح ایشان و سپس پس گرفتن آن پیش آمد. خبرهایی از مجلس و استان ها می رسد که آقای فانی به هر خواسته استیضاح کنندگان تن می دهد تا وزیر بماند و وزیر مانده است! استاد شرمنده ام ! درسی که می دادید این نبود! دو روز ماندن در مقام ارزش فدا کردن اصول و حقوق مردم را ندارد.

 

 

اگر با فساد مبارزه نکنیم حتما جمهوری اسلامی را ساقط می‌کند

احمد توکلی با بیان اینکه اگر با فساد مبارزه نکنیم حتما جمهوری اسلامی را ساقط می سازد، گفت: فساد هر حکومتی را ساقط می‌کند و این مساله فقط مربوط به جمهوری اسلامی نیست. احمد توکلی نماینده دوره‌های اول، هفتم، هشتم و نهم مجلس، در گفت‌وگو با برنامه تلوزیونی دستخط درباره مسائلی همچون ضرورت مبارزه با فساد، املاک شهرداری و فیش‌های حقوقی صحبت کرد. وی همچنین در این گفت‌وگو به بیان خاطراتی از رقابت‌های انتخاباتی ادوار قبل و رابطه اش با آیت الله آملی لاریجانی پرداخت.

 

کویت از بازداشت دو ایرانی خبر داد

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی کویت «کونا»، در بیانیه وزارت کشور کویت آمده است: دستگاه‌های امنیتی ویژه تامین امنیت حسینیه‌ها و سلامت کسانی که به آن رفت و آمد می‌کنند، موفق به رصد و بازداشت دو نفر با تابعیت ایرانی به نام‌های «حسن علی» (متولد ۱۹۸۹) و «عادل عبدالرحیم» (متولد ۱۹۷۸) شده‌اند.در ادامه این بیانیه آمده است: در تلفن همراه‌های این دو تصاویری مشکودک پیدا شده؛ هر دو ایرانی خلال دو ماه گذشته به صورت جداگانه وارد کویت شده‌اند. دوزارت کشور کویت هم‌چنین اعلام کرد تحقیقات و تدابیر قانونی لازم در این خصوص آغاز شده است

.

سوشا مکانی: باز هم شلوار زرد می‌پوشم

سوشا مکانی در گفت‌وگویی در خصوص حواشی پیش آمده برایش گفت: باز هم شلوار زرد می‌پوشم چون از نظر من شلوار زرد مشکلی ندارد و این زندگی شخصی خودم بود. آدم می‌تواند دو شخصیتی باشد و در ظاهر یک طور رفتار کند و لباس بپوشد و در باطن مدل دیگری رفتار کند اما من کار خودم را انجام می‌دهم و سلیقه خودم را دارم حالا اگر این سلیقه با باور عمومی جامعه مغایرت داشته باشد هم چندان مهم نیست چراکه من هیچ وقت در مورد پوشش کسی نظر نداده‌ام و کسی هم حق ندارد در مورد پوشش من حرف بزند. تا حالا هرگز به کسی نگفته‌ام لباسی که پوشیده‌ای قشنگ است یا زشت است و انتظار ندارم که کسی در این مورد نظر بدهد.

 

اعتراض انصار حزب‌الله مجوز داشت؟

تجمع انصار حزب‌الله تحت عنوان آمران به معروف و ناهیان از منکر در اعلام انزجار از برگزاری مسابقه فوتبال ایران و کره جنوبی امروز پس از برگزاری نماز جمعه از دانشگاه تهران تا میدان فلسطین برگزار شد. به گزارش انصاف نیوز، این تجمع فاقد مجوز بوده است و معمولا این جمع برای رفتارهای خود مجوز نمی گیرد.

نگرانی از تکرار عاشورای ۸۸ در بازی ایران و کره!

حسین الله کرم در تجمع اعتراضی بعد از نماز جمعه گفت نگران تکرار عاشورای ۸۸ در بازی ایران و کره است. الله‌کرم گفت: از قوه قضاییه درخواست داریم با کسانی که بسترساز تصمیم برگزاری بازی هستند، برخورد شود و به آنها انذار داده شود. از آنجا که حرمت‌شکنی پذیرفته نیست، در صورت حرمت‌شکنی مسئولان سوه قوه باید پاسخگو باشند و به دلیل عدم پیشگیری و بی‌توجهی به طرح‌های حزب‌الله باید استعفا کنند یا از کار برکنار شوند. وی همچنین گفت که نگران است حرمت شکنی عاشورای ۸۸ در این بازی تکرار شود و گفت:امیدوارم از سوی قوه قضاییه با افرادی که دچار بروز مشکل در بازی شوند برخورد کند.

 

مدال پاراالمپیک این قهرمان به سرقت رفت

جاسم بخشی اظهار داشت: ساعت ۱۸ دیروز از منزل خارج شدم اما پس از بازگشت در نیمه شب متوجه شدم که قفلهای در باز و وسایل خانه پراکنده شده است. عضو تیم فوتبال هفت نفره ایران در المپیک ریو افزود: در بررسی اوضاع متوجه شدم که علاوه بر مدال نقره پارالمپیک، طلا و مقداری پول موجود در خانه نیز به سرقت رفته است. بخشی بیان کرد: پلیس آگاهی پس از انگشت‌نگاری از محل گفته که روز یکشنبه گزارش خود را اعلام می‌کند. جاسم بخشی به‌عنوان یکی از اعضای تیم فوتبال هفت نفره ایران در پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره شد.

 

واکنش بهمن کیارستمی به اظهارات پزشک پدرش

پس از اعلام حکم دادگاه پزشک عباس کیارستمی و سخنان پزشک معالج درباره علت فوت کیارستمی، بهمن کیارستمی پزشک معالج پدرش را طی نامه‌ای به گفت‌وگو دعوت کرد.

گفته می شود صفار هرندی در سومین جلسه از سلسله نشست‌های «از منافقین تا منتظری گفت: آقای روحانی می‌گوید امام‌حسین(ع) شب عاشورا به ابن‌سعد گفت بیا مذاکره کنیم؛ این حرف، دعوت به هوای نفس است.این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در مورد هدف از هدایت آقای منتظری توسط منافقین و چگونگی آن گفت: منافقین، آقای منتظری را وسیله‌ای کردند که امام(ره) را آزار بدهند، البته جریان نفاق نیز از سوی شیاطین بزرگ‌تر از خودش هدایت می‌شد. آقای منتظری به میزان قابل توجهی توسط مهدی هاشمی معدوم هدایت می‌شد و منافقین از طریق وی روی آقای منتظری اثر می‌گذاشتند. هاشمی، با اینکه خودش مواضع تندی نسبت به نظام دارد اما اعلام موضع نمی‌کند.وی در مورد دفتر ایشان گفت: اولاً استفاده از واژه «بیت» برای آقای منتظری الان موضوعیت ندارد چون ایشان فوت کرده‌اند، ثانیاً معلوم است دفتر ایشان باب فاسدی است زیرا مطالب‌اش ابتدا از بی.بی.سی پخش می‌شود و حتی استفتائات آقای منتظری را رادیو اسرائیل پخش می‌کند!صفار هرندی در مورد فایل صوتی آیت الله منتظری که اخیراً منتشر شده بود، اظهار کرد: این فایل صوتی آقای منتظری که اخیراً پخش شد از قبل در اختیار دفتر ایشان نبوده است و دستیابی مجدد به آن، الان اتفاق افتاده است؛ لذا عناصر فاسد درون نظام، این اطلاعات را به دست آنان رسانده‌اند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*