گفته می شود

گفته می شود فیلترینگ اینستاگرام باعث نشده که استفاده آن کمتر شود و هنوز واتس‌اپ و تلگرام حرف اول را در ارتباطات میان مردم می‌زنند. در فروردین‌ ماه امسال، تقریباً هفته‌ای یک بار پیام‌رسان بومی «ایتا» دچار قطعی و اختلال شده است. مدتی پیش هم گوگل‌پلی هشداری درباره پیام‌رسان «بله» برای کاربران ارسال کرد. با همه حمایت‌هایی که دولت از پیام‌رسان‌های داخلی انجام داده، این پیام‌رسان‌ها نتوانستند میان مردم محبوبیت بالایی کسب کنند.

 

 

گفته می شود روزنامه یدیعوت آحارانوت نوشته اردن ده‌ها هواپیمای بدون سرنشین ایران را که در راه اسرائیل بودند در یک همکاری بی سابقه با تل آویو رهگیری و منهدم کرد.

 

 

 

 

گفته می شود رقم بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی در یازده ماهه سال قبل به ۶۸۲ هزار میلیارد تومان رسیده که این رقم قابل توجه نسبت به ماه مشابه سال قبل تر، ۹۸.۳ درصد رشد داشته است.

 

 

گفته می شود سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفته براساس حکم قانون ۱۴۴ مالیات مستقیم، هیچ آستانه‌ای برای معافیت مهریه لحاظ نشده است و تا زمانی که قانون تغییر نکند این معافیت پابرجاست.

 

 

گفته می شود تلویزیون اسکای نیوز گزارش کرد «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا بامداد یکشنبه عملیات ایران علیه رژیم صهیونیستی را به طور زنده از کاخ سفید تماشا می‌کرد.

 

 

 

گفته می شود تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس برای کسب مجوز حرفه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC ملزم به داشتن دو مالک مجزا از هم هستند که تا به امروز این اتفاق رخ نداده و کماکان هر دو تیم زیر مجموعه وزارت ورزش و جوانان به حساب می‌آیند. طبق اعلام مدیران دو باشگاه بدهی‌های خارجی و داخلی این دو تیم تا تاریخی که از قبل اعلام شده بود، تسویه شده و تنها مشکل سرخابی‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای داشتن مالک مشترک است.

 

 

 

گفته می شود ایران در انتهای جدول جذابیت محیط کسب و کار قرار دارد. شناسایی بهترین کشورها برای راه‌اندازی کسب‌وکار گامی حیاتی برای کارآفرینان است. موقعیت مکانی یک کسب‌وکار جدید تاثیر زیادی بر موفقیت آن خواهد داشت. در بازار رقابتی جهانی، انتخاب محل راه‌اندازی کسب‌وکار چیزی فراتر از یک مکان ساده برای آن است.

گفته می شود وزیر آموزش و پرورش در بخشنامه‌ای کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجومعلمان را لغو کرد و بر این اساس در صورت استفاده از خدمات شبانه‌روزی و خوابگاه، مبلغ مربوطه از حقوق آنها کسر می‌شود.

 

 

گفته می شود پس از حمله موشکی عظیم ایران به اسرائیل، واکنش‌های جالبی را در واکنش به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، شاهد هستیم. در همین زمینه، مجری شبکه افق تلویزیون درباره شمار موشک‌ها و پهپادهای شلیک شده به اسرائیل، به لحنی طنز روی آنتن گفت، پول موشک‌ها پیش پیش حساب شده است. منظور این مجری توقیف کشتی msc Aries توسط نیروهای ایران است. این کشتی با پرچم پرتغال توسط شرکت زودیاک / Zodiac که مالک آن ایال اوفر / Eyal Ofer میلیاردر اسرائیلی اسو، اداره می‌شود.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*