گفته می شود

گفته می شود منابع اسرائیلی خبر دادند که کابینه این رژیم نشستی برای بررسی گزینه‌های موجود برای واکنش به پاسخ تلافی‌جویانه ایران در عملیات «وعده صادق» برگزار می کند. طبق این گزارش، در پی مکالمه تلفنی بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا، گزینه پیشنهادی برخی اعضاء کابینه این رژیم برای حمله متقابل به خاک ایران منتفی است.

 

 

گفته می شودتصاویر ثبت شده از منابع محلی، نشان می‌دهد دست کم شش موشک ایران به مواضع رژیم صهیونیستی از جمله به یک پایگاه هوایی در نقب اصابت می‌کند؛ هرچند به نظر می‌رسد شمار موشک‌هایی که به هدف خورد به مراتب بیشتر از اینهاست و صرفا از این برخوردها تصویر ثبت شده است.

 

 

 

گفته می شود عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله» علیه اهداف نظامی اسرائیل با مصوبه شورایعالی امنیت ملی و زیر نظر ستاد کل نیروهای مسلح و با حمایت و همراهی غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی و پشتیبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام پذیرفت.

 

 

گفته می شود رسانه‌های اسرائیلی می‌گویند، در این موج حمله پهپاد و موشکی ایران، حدود ۴۰۰ میلیون شِکِل [واحد پول اسرائیل]در پدافند هزینه روی دست اسرائیل گذاشته است. ۴۰۰ میلیون شکل تقریبا حدود ۱۱۰ میلیون دلار آمریکایی است.

گفته می شود در پی مواضع غیر مسئولانه برخی مقامات انگلیس، فرانسه و آلمان در قبال پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به رژیم اسرائیل سفرای این سه کشور به وزارت امور خارجه احضار شدند.
گفته می شود روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز به نقل از دو مقام رژیم صهیونیستی گزارش کرد که تل‌آویو از پاسخ نظامی به اقدام نظامی قانونی ایران صرفنظر کرده است.

 

گفته می شود قوه قضاییه اعلام کرده در پی انتشار مطالبی در جهت برهم‌زدن امنیت روانی جامعه و متلاطم‌کردن فضای اقتصادی کشور پس از عملیات موفقیت‌آمیز و غرورآفرین شب گذشته نیرو‌های مسلح کشور علیه رژیم صهیونیستی، دادستانی تهران علیه روزنامه جهان صنعت و یک خبرنگار اقتصادی اعلام جرم کرد.

 

 

گفته می شود دبیر شورای فرهنگ عمومی گفته حدود ۱۳ زبان و گویش ایرانی در معرض زوال هستند. در معرض زوال یعنی کسی دیگر به آن‌ها گویش نمی‌کند و نابودی یک زبان و گویش؛ نابودی یک فرهنگ است.

 

 

گفته می شود دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش درباره تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی گفته این موضوع در کمیسیون آموزش تصویب شده و در انتظار بررسی و تصویب در صحن علنی مجلس است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*