گفته می شود

گفته می شود بعد از ظهر روز شنبه – ۲۵ فرودین ماه – برخی شهروندان پیامکی را تحت عنوان هشدار سازمان پدافند غیر عامل دریافت کردند که این موضوع از سوی دستگاه های مربوط تایید نشد.

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ما مشخص شد سرشماره‌ای که در تصویر مرتبط با این پیام در فضای مجازی در حال انتشار است به هیچ عنوان مربوط به سازمان پدافند غیرعامل نبوده و این سازمان اساسا چنین محتوایی را ارسال نکرده است.

 

 

گفته می شود با ورود زنان به ورزشگاه‌های فوتبال، اولین جیمی جامپ زن در لیگ فوتبال ایران هم پیدا شد. به گزارش تابناک ورزشی؛ در پایان بازی  آلومینیوم ـ استقلال در اراک، پس از این که سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال، یک جیمی‌جامپ زن را برای لحظاتی در آغوش گرفت، یکی از پلیس‌های حاضر در ورزشگاه اراک به او حمله کرد. این حرکت هوادار زن و پاسخ عجیب دروازه‌بان استقلال می‌تواند ضربه بزرگی بحق ورود بانوان به ورزشگاه‌های کشور که به تازگی داده شده، وارد کند و بسیاری از زنان و دختران نجیب را از رفتن به استادیوم و دیدن بازی تیم محبوب خود، محروم سازد.

گفته می شود محمد رضا باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفته مجلس یازدهم ۵ اخطار علنی از رهبری گرفت و ۹۰ درصد منتخبان جدید مجلس از اختیارات نمایندگی چندان اطلاعی ندارند

 

 

 

گفته می شود یکی از چالش‌های موشک‌های بالستیک، بارگذاری آنها روی لانچرهاست. با توجه به ابعاد و وزن این موشک‌ها، این پروسه زمانبر است؛ اما ایران از چند سال پیش سامانه بارگذاری سریع و شلیک رگباری موشک بالستیک را عملیاتی کرده که سرعت پرتاب موشک را به شدت افزایش داده است.

 

 

 

گفته می شود فرمانده سابق فرماندهی نیروهای مشترک ارتش انگلیس هشدار داد که اوکراین در سال ۲۰۲۴ (سال جاری میلادی) در برابر روسیه شکست خواهد خورد.

 

 

 

گفته می شود  رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس؛ در نامه‌ای به آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت، در کمیسیون اجتماعی برای رفع ایرادات هیئت عالی نظارت مجمع درباره طرح ساماندهی استخدامی کارکنان دولت شد.

 

 

گفته می شود تلویزیون بین المللی هند WION، گزارشی از موقعیت شهرهای زیرزمینی موشکی ایران پخش کرده و با پخش برخی جزئیات، به بررسی اهمیت این بخش پرداخته است.

گفته می شود پس از انتشار ویدیویی از حواشی سفر محمدرضا احمدی مجری صداوسیما به همراه خانواده به کانادا، که این پرسش را در پی داشت که مگر مجری صداوسیما چقدر درآمد دارد که به کانادا سفر می‌کند؟، این مجری پس از بازگشت به تلویزیون با انتقاد از قیمت دلار به توجیه ماجرا پرداخت.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*