پیامک

سلام یک معضل در حوزه ترافیکی وجود موتور سواران بدون گواهینامه در شهرستان سرایان می باشند و شاهد تصادفات شدیدی نیز هستیم و خواهشمندیم خانواده ها از رانندگی بدون گواهینامه ی موتور سیکلت جلوگیری نمایند و پلیس نیز در این حوزه با جدیت و اغماض کمتری برخورد کند تا بیش از این شاهد افزایش اینچنین رخدادهایی نباشیم .
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام اقدامات گاز رسانی دولت سیزدهم بی نظیر است اما اطلاع رسانی لازم انجام نشده است.
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام خدمت مسئولین محترم شهرستان قاین ، در مردادماه سال گذشته با کلی عجله اعلام کردید مالکینی که در منطقه گردشگری زمین دارن نسبت به تنظیم سند و ارائه آن به شهرداری سریعا اقدام نمایند. حال سوالی که برای اکثر همشهریان عزیزمان مطرح شده این است که چرا بهترین نقطه شهر، (بام قاین) که میتواند با همت جدی شما مسئولین تبدیل به زیباترین جاذبه شهرمان شود مورد بی مهری و بی توجهی قرارگرفته و اینقدر برای به سرانجام رساندن این امر مهم کوتاهی میشود؟؟؟واقعا چرااا؟؟؟
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام یک سوال از مسئولین مربوطه داشتم چرا با اندک وزش باد یا بارون شبکه های دیجیتال تلویزیونی تو بخش نیمبلوک دچار اختلال میشه؟؟الان چهار روز هست که بیشتر شبکه ها قطع می باشد خواهشا مسئولین به این امر رسیدگی کنند.
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام قدرت موشکی امروز ایران عزیزمان مرهون مقاومت رهبری و همکاری حافظ اسد و هوش و نبوغ شهید طهرانی مقدم و سرداران سپاه هست دنیایی که با زیاده خواهی های دنیای استکبار و در برابر سگ های هار منطقه، دیگر دنیای گفتمان، کاربردی ندارد…. در مقابل این قدرت های پوشالی استکباری فقط باید مثل خودشان با زبان زور و قدرت برخورد کرد
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام امروز در دنیا چالشها و درگیریها، رسانه‌ای است. بیش از آنچه که موشک و پهپاد و هواپیما و ابزارهای جنگی و اینها تأثیر بگذارند در عقب‌راندن دشمن، رسانه‌ها هستند که تأثیر میگذارند و دلها را تحت تأثیر قرار میدهند، ذهنها را تحت تأثیر قرار میدهند. جنگ، جنگ رسانه‌ای است.
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*