گفته می شود

 

 

گفته می شود رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفته به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز امسال مقام معظم رهبری به حرم مطهر رضوی مشرف نمی‌شوند.

 

 

 

گفته می شود معاون دادستان قم گفته تا این لحظه ۴ نفر از عوامل اصلی انتشار دهندگان و ارسال کنندگان فیلم ماجرای درمانگاه قم به شبکه معاند اینترنشنال شناسایی و بازداشت شدند.

 

 

 

گفته می شود رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگری کشور گفته مطابق آمار‌های بانک مرکزی خانوار ایرانی در گذشته ۴۰درصد دستمزد خود را صرف خوراکی‌ها می‌کرد، اکنون با توجه به گرانی‌ها این رقم به ۲۶درصد رسیده است. یعنی سفره جامعه کارگری کوچک شده است.

 

 

 

 

گفته می شود سید احمد خاتمی با کنایه به رئیس دولت اصلاحات گفت: برخی مشکلات کنونی کشور در مدیریت برخی آقایان رخ داده که در انتخابات مشارکت نکردند و خود را معترض قلمداد کردند.

 

 

 

 

گفته می شود حمید رسایی که یکی از برندگان انتخابات در مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران است، در هفته گذشته به شدت در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت. دلیل این موضوع نیز اشاره مستقیم او به نام رییس مجلس و برخی رسانه‌های جریان اصولگرایی در تخریب او و جبهه پایداری بود.

 

 

 

 

گفته می شود این روزها، برخی در فضای مجازی مدعی هستند که افزایش سهمیه ارز مسافرتی از ۵۰۰ یورو به ۱۰۰۰ یورو موجب شده تا برخی با خرید بلیط ارزان قیمت از گیت فرودگاه عبور کرده و سهمیه ارز مسافرتی را دریافت کنند، ولی سوار هواپیما نشوند و با عودت بلیط و پرداخت هزینه کنسلی سود ۲۰ میلیونی مابه‌التفاوت ارز مسافرتی و ازاد را به جیب بزنند. اما خبرگزاری تسنیم در خبری اعلام کرده است: “بانک مرکزی به منظور پیشگیری از سوءاستفاده برخی از افراد از ارز مسافرتی، طی مکاتبه‌ای با فرودگاه‌های بین المللی کشور، اسامی مسافرانی را که ارز مسافرتی دریافت، اما بلیط پرواز خود را لغو کرده‌اند را درخواست نموده است. بانک مرکزی در نظر دارد در صورت عدم عودت ارز توسط این اشخاص، محدودیت‌های بانکی برای آن‌ها اعمال نماید. “

 

 

 

گفته می شود گفته می شود در ابتدای بهمن‌ماه با کاهش یکباره سهمیه بنزین آزاد از ۱۵۰ لیتر به ۱۰۰ لیتر در هر کارت سوخت، دوباره تعداد کارت‌های سوخت آزاد جایگاه‌ها افزایش یافت، به‌طوری که در این روزها، شاهد بازگشت کارت‌های سوخت نخی در کنار نازل‌های پمپ بنزین‌ها هستیم.

 

 

 

گفته می شود صادق بوقی که با کلیپ‌هایش، محبوبیت قابل توجهی به دست آورده با ادبیات خاص برای ساسی مانکن خط و نشان کشیده و از تاریخی گفته که ظاهراً قرار است کلیپی برای دیس کردن ساسی منتشر کند

 

 

 

گفته می شود رییس گروه اقتصادی دفتر رهبری گفته در حال حاضر یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در ۲۰۲۰ محله زندگی می‌کنند که برای کسب درآمد هیچ راه حلی ندارند و حتما باید مورد حمایت قرار بگیرند چراکه به دلایلی از جمله معلولیت امکان اینکه درآمد مستقل را داشته باشند را ندارند.

 

 

 

گفته می شود اقدام عجیب دولت برای دو برابر کردن ارز مسافرتی و پرداخت بی نظم این ارز به مسافران در فرودگاه در روز‌های اخیر، بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت. در همین رابطه فیلمی از فرودگاه امام خمینی (ره) که مسافران برای ارز مسافرتی هجوم برده بودند منتشر شد که انتقادات فراوانی را متوجه دولت کرد و عبارت ارز مسافرتی را نیز در کانون توجهات قرار داد.

 

 

 

 

گفته می شود وزارت خارجه اوکراین در واکنش به اظهارات اخیر پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان مبنی بر لزوم مذاکره با روسیه سفیر واتیکان را احضار کرد.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*