گفته می شود

گفته می شود ثبت‌نام حج ۱۴۰۳ به پایان رسیده و برخی از زائران حج آینده فیش بیش از ۲۵۰ میلیون ‌تومانی خریده‌اند که با احتساب هزینه متوسط ۱۷۵ میلیون تومانی و سایر هزینه‌های این سفر معنوی همچون قربانی و خرید چمدان و لباس احرام، حاجی شدن برای آن‌ها حدود ۴۵۰ میلیون تومان تمام می‌شود.

 

 

 

گفته می شود وزارت حمل و نقل ایتالیا در یک اقدام عجیب تصمیم گرفت ارسال تصاویر تخلفات رانندگی ثبت شده توسط دوربین های مداربسته را به سبب مشکلات خانوادگی به وجود آمده متوقف کند.

 

 

 

گفته می شود تپسی در پی احضار مدیر عامل این شرکت توسط سازمان تعزیرات حکومتی و دستور این سازمان از امروز گزینه «عجله دارم» را از دسترس کاربران خارج کرده است.

 

 

 

گفته می شود در روزهای گذشته خبر برگزار نشدن کنسرت ساسی مانکن در کشور عمان که پیرو رایزنی‌های دیپلماتیک ایران روی داده بود، در رسانه‌ها منتشر شد. خبری هم زبانگرد شد که می‌خواسته‌اند این خواننده را به ایران استرداد کنند، اما او نهایتا توانسته از عمان خارج شود. به هر حال به نظر می‌رسد دیگر در اطراف ایران جای چندان مناسبی برای برگزاری کنسرت کسی مثل ساسی مانکن وجود نداشته باشد.

 

 

گفته می شود امیرحسین بانکی‌پور از تغییرات اخیر لایحه عفاف و حجاب مبنی‌بر جریمه سه میلیونی و کسر آن از حساب فرد صحبت کرد. این موضوع در شرایطی مطرح شد که مشارکت ۴۰ درصدی در انتخابات و میزان آرای باطله این پیام را به همراه داشت که هنوز نسبت به برخی موضوعات نارضایتی وجود دارد، اما به‌نظر می‌رسد در نگاه برخی از نمایندگان مجلس این نارضایتی اساسا اهمیت چندانی ندارد.

 

 

 

گفته می شود رئیس کمیته مزد کانون هماهنگی شورا‌های اسلامی کار استان تهران، گفته تورم به شدت افزایش پیدا کرده و با روندِ افزایشِ نرخ دلار و سکه بعد از انتخاباتِ مجلس، به احتمال زیاد نرخ سبد معیشت برای سال بعد بیشتر از رقمی است که ما محاسبه کرده‌ایم.

 

گفته می شود در زمان لشکرکشی نادر شاه افشار، جمعیت عظیمی از ایران راهی افغانستان شدند و بخشی از آنها شامل گروهی از پارس‌ها، لرها و ترک‌های تبریز در افغانستان ماندند و برخی از آنها نظیر ترک تبریز نه تنها فرهنگ‌شان را حفظ کرده‌اند، بلکه همچنان به زبان آذری حرف می‌زنند.
گفته می شود ویدیویی منتشر شده که گروهی از اوباش، نوجوانی را به زور در معرض حمله یک سگ ژرمن شپرد قرار می‌دهند و سگ دست این نوجوان را می‌گیرد. در فضای مجازی عنوان شده که سگ به قدری شدید دست نوجوان را زخمی کرده که یکی از دندان‌هایش شکسته و در گوشت دست باقی مانده بوده است. این ویدیو که ۷ اسفند ثبت شده و واکنش منفی وسیعی در فضای مجازی داشته را می‌بینید.

 

 

 

گفته می شود نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه دولت مبنی بر ۲ روز تعطیلی در هر هفته و کاهش ساعات کاری ادارات از ۴۴ به ۴۰ ساعت به صورت دوشوری موافقت کردند.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*