گفته می شود

 

 

 

 

گفته می شود حمید رسایی در نخستین اظهارنظرهای پس از انتخابات، به قالیباف حمله کرد و خواستار تحول در هیات رئیسه مجلس شد. این اظهارات با واکنش روزنامه متعلق به سپاه پاسداران مواجه شد.

 

 

 

گفته می شود نماینده تهران در مجلس در مورد اینکه تا چه اندازه این احتمال وجود دارد که این تندروها کرسی های ریاست و هیات رئیسه مجلس را بدست بگیرند،گفت: بعید نیست که این آقایان کرسی ریاست و هیات رئیسه را بدست بیاورند.

 

گفته می شود پس از بارش‌های گسترده در افغانستان و به راه افتادن سیلاب در این کشور، بخشی از آب هیرمند از نقاط مرزی عبور کرد و پشت سدهای مرزی ایران قرار گرفت. تصاویری از رسیدن آب هیرمند به سد جریکه، واقع در شهرستان زهک شمال سیستان و بلوچستان و ورود آب به ایران طی ساعات اخیر منتشر شده و بررسی‌ها نشان می‌دهد، سیلاب‌های افغانستان به سمت ایران آمده است.

گفته می شود رئیس جمهوری پیشین ایران مطلوب ترین راه برای رهایی از این وضع را مصالحه ملی و استقرار مردم‌سالاری توسعه‌گرا دانست و گفت در یک نظام مردم سالار انتخابات بسیار مهم است، در صورتی که “حدّ نصاب ضابطه و معیارهایی که انتخابات را انتخابات می کند“ رعایت شود. این بار تصمیم گرفتم که اگر نمی توانم کاری برای مردم بکنم همراه و همنوا با خیل ناراضیانی باشم که در عمق وجودشان بر این باورند که اگر راه نجاتی باشد راه اصلاح امور است. سید محمد خاتمی روز گذشته در جمع مشاوران خود به تبیین وضعیت کشور، انتخابات و راه برون شد از بحران های پیش رو و بازگشت امید به جامعه پرداخت. وی در این نشست اظهار داشت: علاوه بر ناخشنودی و اعتراض نخبگان و بخصوص جوانان که به انحاء مختلف ابراز می شود، با توجه به آمار و اطلاعات رسمی باید گفت اکثریت ملت از وضع موجود و سامان و سازمان راهبردن جامعه نارضایتی دارند و همین امید به آینده را کمتر می کند.
گفته می شود تاکنون در ۱۱ دوره مجلس شورای اسلامی، ۷۸ زن موفق به کسب ۱۱۱ کرسی در دوره‌های مختلف شده‌اند و در انتخابات دوازدهم، از ۱۱ زن راه یافته به بهارستان ۶ چهره جدید هستند.
گفته می شود رویکرد سازمان امور مالیاتی در سروسامان دادن به صدور دستگاه‌های کارتخوان قابل تقدیر است، اما این در حالی است که شبکه بانکی و شرکت‌های وابسته به بانک‌ها بدون هیچ گونه تذکری از سوی سازمان امور مالیاتی، مشغول توزیع دستگاه‌های کش لس در سطح بازار هستند تا کسب و کار‌ها برای فرار مالیاتی و عدم شناسایی فرآیند کارت به کارت، از کش لس‌ها استفاده کنند.
گفته می شود در پی شکایت بیماران پروانه‌ای و حکم صادره در این پرونده، محموله نفتی آمریکا توسط کشورمان توقیف شد. محموله‌ای که ارزش آن بیش از ۵۰ میلیون دلار برآورد شده و مدت ها پیش نفتکش حامل آن توسط نیروی دریایی کشورمان در دریای عمان توقیف شده است؛ توقیفی که البته علتش فرار این کشتی بعد از تصادم با یک شناور عنوان شده است.
گفته می شود ژیلا صادقی مجری پرحاشیه صداوسیما با پخش تصاویر مادر امیر تتلو عملاً جو هم دردی با این چهره فاسد را شکل داد و از او با لفظ تتلوی بزرگوار و نازنین یاد کرد! این موضع گیری عجیب در شبکه سه که در فضای مجازی انعکاس وسیعی داشته، در حالی انجام شده که از سوی دیگر قرار است ماه رمضان سریالی با بازی حمید صفت، خواننده دارای سابقه قتل که به شکل قابل تاملی از آن پرونده رهانیده شد، پخش و به این شکل به این خواننده رسمیت داده شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*