گفته می شود

گفته می شود ماجرای کوروش کمپانی و فروش گوشی‌های اپل به قیمت زیر قیمت بازار، تکرار اتفاقی است که بار‌ها و بار‌ها رخ داده و به طور معمول هم با کلاهبرداری و فرار متهم اصلی، پرونده‌ای با هزاران شاکی تشکیل می‌شود که درنهایت هم مردم و کشور متضرر می‌شوند. پرسش این است که چرا با چنین وضعی مواجه هستیم؟

گفته می شود پس از بازداشت حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی اکبرنژاد در روز شنبه ۲۸ بهمن ماه در قم، گروهی از روحانیون و طلاب در مقابل دادگاه ویژه روحانیت تجمع کردند و خواستار مجازات این هم صنف خود شدند. سخنران این جمع با اشاره به اینکه قانون حجاب و عفاف نگه داشته شده تا بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی اجرا شود، تاکید می‌کند که اگر این قانون اجرا می‌شد، مشارکت در انتخابات بیشتر بود و این موضوع را به بازداشت هم صنفش مرتبط می‌کند.

گفته می شود جهانگیری از جلسه خصوصی با رهبر انقلاب گفته «برداشت من این است که رهبری در جریان مسائل و مشکلات کشور هستند. اینکه برخی دوستان تردید می‌کنند که چقدر واقعیت‌های کشور به اطلاع رهبری رسانده می‌شود، برداشت من این است که ایشان الان مسلط‌ترین فرد به اوضاع کشور هستند. علت این است که دوره‌های مختلفی هم رییس‌جمهور بودند و هم در دوران رهبری‌شان از دولت آقای هاشمی تا امروز، دولت‌های مختلف را پشت سر گذاشته‌اند.»

 

 

 

گفته می شود تبلیغ کلاهبرداری پانزی کوروش کمپانی توسط علیرضا بیرانوند که منجر به شکایت گروهی از مالباختگان از این دروازه بان شد، به صداوسیما کشیده شد و محمد حسین میثاقی نیز سراغ بیرانوند رفت.

 

 

 

گفته می شود سخنگوی قوه قضائیه در مورد احتمال آزادی بابک زنجانی گفته بنده هیچ احتمالی را مطرح نمی‌کنم. در مجموعه قضایی در مباحث حقوقی و قضایی صرفا مرجعی که در مقام تصمیم گیری می‌تواند این موارد را اعلام کند. هر چیزی که ما اعلام کنیم به موجب قانون واجد وصف ممنوعیت است.

 

 

 

گفته می شود با اتمام بررسی‌ها در مجموع در این دوره بیش از ۱۵ هزار و ۲۰۰ نفر از داوطلبان مورد تایید قرار گرفتند. در این دوره صلاحیت حدود ۷۵ درصد داوطلبان مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت که یک نصاب قابل توجه در برگزاری انتخابات‌ها در نظام جمهوری اسلامی ایران است و تاکنون سابقه نداشته است.

 

 

 

گفته می شود تغییر در ساز و کار پرداخت یارانه توسط دولت و تقسیم بندی زمانی و دهکی یارانه بگیران در این خصوص سبب شد تا موضوع یارانه به صورت اعم و عناوینی مانند یارانه بهمن، چرا یارانه واریز نشد و .. به صورت اخص در فضای مجازی پربازدید شود.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*