گفته می شود

گفته می شود پزشک شدن به خصوص در یکی از رشته‌های تخصصی آمال و آرزوی بسیاری از کودکی است اما اکنون نارضایتی دستیاران تخصصی پزشکی، میزان بالای افسردگی در میان آنها و اخبار شوکه کننده خودکشی آنها نشان می‌دهد که نیاز است برای رفع این مساله چاره‌اندیشی قانونی و درخور داشت. گفته می شود۳۰ درصد دستیاران پزشکی به خودکشی فکر می‌کنند

 

 

 

گفته می شود یک عضو مجلس خبرگان رهبری گفته در جلسه‌ای که پیرامون انتخاب ولی فقیه برگزار شد تنها نماینده‌ای در آن جلسه با ولایت فقیهی آیت‌الله خامنه‌ای مخالفت کرد، خود ایشان بود. ایشان در نطقی که انجام دادند خود را سزاوار این جایگاه ندانستند که این سخنان البته موجب ناراحتی جمع زیادی از اعضای مجلس خبرگان بازنگری قانون اساسی شد. آقایان علما ایشان را دعوت به نشستن کردند که پس از نشستن آیت‌الله خامنه‌ای، این مجلس با رای بالایی ایشان را ولی فقیه و جانشین امام خمینی تعیین کرد.

 

 

 

 

گفته می شود طبق اعلام وزارت ارتباطات برخورد با مافیای فروشندگان فیلترشکن بر عهده دستگاه‌های امنیتی و قضایی است. البته طبق نظر این دستگاه‌ها برای این برخورد خلأ قانونی وجود دارد و این کار با ورود مجلس شورای اسلامی قابل حل است.از زمانی که موضوع فیلترینگ با هدف جلوگیری از دسترسی کاربران به وبگاه‌های مغایر با قوانین و سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران مطرح شد، رواج VPN و فیلترشکن‌ها و در ادامه در نظر گرفتن قوانین، مقررات و مجازات برای فروش و استفاده از آن‌ها، هم ذیل قانون جرایم رایانه‌ای کشور هم مطرح شد اما این مسئله یک سال و نیم است که به دلیل محدودیت‌های ایجاد شده برای چند پلتفرم خارجی و به دنبال آن استفاده از فیلترشکن، علی‌رغم هشدار کارشناسان نسبت به خطرات احتمالی آن دوباره مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

 

 

گفته می شود آلبانی فقط یکی از کشور‌هایی است که در سال‌های اخیر به ورزشکاران ایرانی ویزا نداده و واضح است اگر موضوع تقویت دیپلماسی ورزش به‌طور جدی در دستور کار قرار نگیرد، بهبود شرایط ورزشکاران ایرانی برای حضور در رقابت‌های جهانی به این سادگی‌ها میسر نخواهد شد.

 

 

 

گفته می شود سخنگوی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) از اوضاع نامساعد هفده هزار کودک سخن گفت که در غزه به دست رژیم صهیونیستی بی‌سرپرست شده‌اند.

 

 

 

گفته می شود در رویدادی که بعید است اتفاقی باشد محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با اسم رمز کاناداگیت و سیسمونی گیت در دو برنامه در شبکه‌های سه و افق تلویزیون ایران هدف قرار داده شد. در بخشی از یکی از این دو برنامه او شخصی خوانده شد که اسم رفیق حاج قاسم ضربه می‌زند. این دو رویداد که ممکن است به عنوان بخشی از پروژه خالص سازی و عملیات حذف قالیباف از ریاست مجلس و صحنه سیاسی تلقی شود

 

 

گفته می شود درحالی همزمان با اجرای طرح کالابرگ الکترویک بازار پیامک‌های جعلی در خصوص یارانه گرم شده است که مشاور معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مردم هشدار داد که این پیامک‌ها «جعلی» بوده و به هیچ عنوان وارد لینک‌های ارسالی نشوند.

 

 

 

گفته می شود سیدمحمد امین آقامیری دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی روز گذشته مصوبات جلسه نود و ششم شورای عالی فضای مجازی را در خصوص امکان دسترسی به سکوهای خارجی با سازوکارهای حکمرانی پذیر، ساماندهی پیام رسان های اجتماعی و ایجاد سامانه ملی و جامع داده ابلاغ کرد.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*