اینکه می‌گویند رأی ندهیم این‌ها بروند، یک رویاست

علی مطهری، سرلیست صدای ملت گفت: صدای ملت نشانه مخالفت با وضع موجود و گروه‌های موجود است که به نام انقلابی‌گری کشور را به سمت نابودی می‌برند. نباید انقلاب را رها کنیم تغییر نظام کار آسانی نیست اینکه می‌گویند رأی ندهیم اینها بروند یک رویا است.

                              اینکه می‌گویند رأی ندهیم این‌ها بروند، یک رویاست                      به گزارش «تابناک» به نقل از رویداد ۲۴، علی مطهری، سرلیست صدای ملت در نشستی گفت: این تصور که عده‌ای تصور می‌کنند حضرت مهدی برای نجات شیعه و انتقام از قاتلان حضرت زهرا ظهور میکند و و این ظهور را به سطح پایین تقلیل می‌دهند درست نیست امام زمان یک مصلح جهانی است و ایده‌آل یک جامعه اسلامی است که در آن اثری از ظلم نیست؛ بنابراین به این ترتیب نیست که صرفاً باید منتظر باشیم تا ایشان ظهور کند کما اینکه مبارزه حق و باطل وجود دارد. ظهور حضرت مهدی یک مسئله جهانی است و ظهور را نباید به حد یک موضوع مذهبی و یا اینکه فقط مختص شیعیان است تقلیل دهیم.

مطهری با اشاره به فضای انتخاباتی تصریح کرد: بنده نه حزبی دارم و نه اینکه مصمم بودم در این انتخابات کاندیدا شوم حتی تصمیم نداشتم که کاندیدا شوم و بنابر اصرار دوستان و نمایندگان ادوار کاندید شدم تصور می‌کردم ردصلاحیت می‌شوم و به مردم پاسخ می‌دهم که ردصلاحیت شدم، اما تأیید صلاحیت شدم و معتقد هستم که در زمان حساسی هستیم و باید در انتخابات شرکت کنیم. چراکه شرکت نکردن در انتخابات جایگاه ایران را پایین می‌آورد و میزان مشارکت برای غربی‌ها بسیار اهمیت دارد البته امکان دارد خودشان مشارکت ۴۰ درصد داشته باشند و بگویند خوب است، اما در مورد ایران که مشارکت بالای ۷۰ و ۸۰ درصد را تجربه کرده، به این ترتیب فکر نمی‌کنند، در حقیقت غرب می‌گوید اگر مشارکت پایین باشد، پای میز مذاکره نمی‌آیند. از طرفی در غزه داخل جنگ هستیم و اگر مشارکت بالا باشد به نفع غزه و فلسطین خواهد بود.

سرلیست صدای ملت خاطرنشان کرد: همچنین سال گذشته اعتراضاتی شد که الان برای غرب و سران آن حوادث مهم است که مشارکت تا چه اندازه است. بسیاری از جوانان و نوجوانان تحت تأثیر رهبران آن جریان‌ها قرار گرفتند و و می‌گویند در انتخابات شرکت نخواهیم کرد. بنابر حوادث گوناگونی اعتماد مردم به نظام کم شده کمااینکه حادثه هواپیمای اوکراینی و عمل نکردن به وعده‌ها بر روی این قضیه تاثیرگذار است و در حال حاضر فضا بسیار سرد شده و مردم هم حق دارند.

مطهری همچنین اظهار کرد: هر روز جلوتر می‌رویم شرایط بدتر می‌شود و هیچ امیدی وجود ندارد. اگر عده‌ای وارد مجلس شوند و ما را از حالتی که در آغوش روسیه و چین خارج کنند و توازن ایجاد شود، زمینه برای رفع تحریم‌ها حاصل خواهد شد و مجلس قوی به نفع مسئولان خواهد بود. بسیاری از مشکلات ناشی از این است که مسئولیت‌ها در دست افراد درجه دو و سه است. ما نباید از اصلاح ناامید شویم. من نمی‌گویم اگر ۴۰، ۵۰ نماینده عقلگرا وارد مجلس شوند همه مشکلات حل می‌شوند، اما زمینه‌ای برای حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و … خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: صدای ملت نشانه مخالفت با وضع موجود و گروه‌های موجود است که به نام انقلابی‌گری کشور را به سمت نابودی می‌برند. نباید انقلاب را رها کنیم تغییر نظام کار آسانی نیست اینکه می‌گویند رأی ندهیم این‌ها بروند یک رویا است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*