گفته می شود

گفته می شود شبکه سعودی الحدث با استناد به اسنادی یک گروه هکری ادعا کرده به آنها دست یافته، مدعی شده است که ایران پیش از شروع جنگ اوکراین هزاران پهپاد را به ارزش هرکدام بین ۱۹۳ تا ۲۹۰ هزار دلار به روسیه فروخته و در عوض آن، معادل یک میلیارد و هشتصد میلیون دلار از روسیه طلا دریافت کرده است. ادعاهای این شبکه را با زیرنویس فارسی با این توضیح می‌بینید که ایران همواره ارسال و فروش پهپاد تهاجمی به روسیه را رد کرده است.
گفته می شود بیش از نیمی از زنان در ایران، نوزادان خود را به روش زایمان غیرطبیعی به دنیا می‌آورند. در قانون جوانی جمعیت با اعمال محدودیت‌هایی برای زایمان به روش سزارین، به صراحت آمده که وزارت بهداشت باید برای کاهش این آمار اقداماتی داشته باشد. این در حالی‌ست که کشور با کمبود ۲۰ هزار ماما مواجه است و برخی از ماماها نیز از ایران مهاجرت کرده‌اند.
گفته می شود نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفته مصاحبه‌ها بر ردصلاحیتم موثر بوده است، نمره منفی دادن به افراد، انتقاد و اعتراض به آنها همگی بر ردصلاحیتم موثر هستند اما در این میان سوابق بنده در مجلس بر علیه روسیه بر ردصلاحیتم موثر بوده است.
گفته می شود موسی التعمری، مهاجم تیم ملی اردن زمانی که «اکرم عفیف» در مراسم اهدای جوایز به عنوان بهترین بازیکن جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ انتخاب شد، با دستش علامت رشوه و پول نشان داد و اعتقاد داشت جایزه بهترین بازیکن رقابت‌ها باید به «یزن النعیمات» دیگر مهاجم اردن می‌رسید.
گفته می شود در بخشی از ویژه برنامه جام ملت های آسیا با اجرای جواد خیابانی، علی اصغر مدیرروستا، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره علی کریمی صحبت و از او دفاع کرد که در فضای مجازی وایرال شد. او در بخشی از موضع گیری‌اش گفت: «زمانی که علی کریمی کاندیدای ریاست فدراسیون شده بود، احسان حاج‌صفی به او رای نداد! ما بازیکنان مطرح و بین‌المللی را طرد می‌کنیم.»
گفته می شود محمدرضا باهنر به شایعات حضورش در کرمان واکنش نشان داد و اظهار داشته درخواست‌های زیادی از مردم کرمان به دستم رسیده که نمی‌توانم نسبت به آن بی‌تفاوت باشم.
گفته می شود مدیر موسسه مصاف با بیان اینکه رقابت‌های انتخاباتی باید حول معیارها شکل گیرد، گفته احتمال زیاد بنده به فهرست انتخاباتی می‌رسم و اعلام می‌کنم این افراد معیارهای ما را قبول دارند و آنها را به مردم معرفی خواهم کرد.
گفته می شود  در یک اقدام کور و ناجوانمردانه اشرار مسلح به یک پست نگهبانی در مسیر ریلی راه آهن زاهدان – بم اقدام به تیراندازی کردند که در این تیر اندازی ۲ نفر از بسیجیان بومی منطقه بنام‌های «محمد انور گمشادزهی» و «عبدالحسین بلوچ» به شهادت رسیدند.
گفته می شود ایجاد پالایشگاه‌های فراسرزمینی ایران را قادر می‌سازد تا مشارکت‌های تجاری خود را متنوع کند، وابستگی خود را به بازار‌های سنتی کاهش دهد و به اقتصاد‌های نوظهور دست یابد. این حرکت استراتژیک به ایران اجازه می‌دهد تا نفوذ ژئوپلیتیکی خود را افزایش دهد و نقش جدیدی در بازار جهانی نفت ایجاد کند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*