گفته می شود

 

گفته می شود روزنامه فرهیختگان ارگان مطبوعاتی دانشگاه آزاد به انتقادها از برنامه‌ی «قاف» که با همکاری این روزنامه ضبط  شده است واکنش نشان داد: سوال از مجری محترم سیدخندان این است که آیا همکاران شما در تلویزیون حاضرند فاکتور بازیگران و میهمانان شب یلدای تحولی‌شان را منتشر کنند؟ چند مورد از این هزینه‌ها که به گوش ما رسیده، عددهای بسیار بالایی را نشان می‌دهد و شما برای روشن‌تر شدن بحث می‌توانید زحمت اعلام بقیه را خودتان بکشید؛ آن طنزگو یک میلیارد تومان، آن آقای فوتبالیست ملی‌پوش۵۰۰ میلیون تومان، آن مربی فوتبال ۲۰۰ میلیون تومان و بازیگران طنز هم ۵۵۰ میلیون تومان.

 

 

 

گفته می شود مقام آمریکایی در گفت‌وگو با رویترز مدعی شد حملات آمریکا و انگلیس در یمن با هواپیما، کشتی و زیردریایی انجام شد. از سوی دیگر یک مقام آمریکایی به شبکه سی ان ان گفت که ارتش آمریکا هدف های مختلفی در مناطق تحت کنترل حوثی ها در یمن را هدف قرار داده است. وی در تشریح این حملات گفت که این حملات با جنگنده بمب افکن و موشکهای تام هوک انجام شده است.

 

 

 

گفته می شود قرار است بلوک ۵۱درصدی سهام مالکیتی دو باشگاه مهم کشور روز ۲۶ دی‌ماه جاری در بورس واگذار شود و پرداخت این بدهی ها هم احتمالا بر دوش خریدار بعدی خواهد افتاد که شرکت‌های دولتی خواهند بود‌. یعنی پول این بدهی‌ها که با ضعف و فساد مدیریتی تلنبار شده است، باز هم از جیب مردم تامین خواهد شد

 

 

 

گفته می شود یک شخص معمم که پیشتر با ادعاهای عجیب و اظهارات شاذ، بارها توانسته بود، در فضای رسانه‌ای دیده شود و با سوءتدبیر یکی از پست‌های مهم را در قوه مقننه دارد، با ادبیاتی عجیب و غیرقابل دفاع، نشان داد نه تنها صلاحیت داشتن کرسی عالی مدیریتی را ندارد، بلکه با توجه به اظهارات تازه‌اش که مبنای دینی ندارد و وهن مذهب شیعه است، صلاحیتش برای پوشیدن لباس پیامبر نیز با تردیدهای جدی مواجه است؛ موضوعی که انتظار می‌رفت با اقدامات فوری نهادهای متولی از جمله رئیس مجلس شورای اسلامی همراه شود.

 

 

 

 

محسن هاشمی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در واکنش به زندانی بودن فائزه هاشمی گفت: برای درخواست آزادی فائزه به رهبری و رئیس قوه قضائیه نامه نوشتم.

 

 

 

گفته می شود حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان، رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس در مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی و شهدای کرمان در مسجد دانشگاه شریف، ادعای عجیبی مطرح کرد و گفته «ماجرای هواپیمای اوکراینی، تقاص عملیات فیک عین الاسد بود. مگر خدا از این چیز‌ها می‌گذره؟ وقتی که نمی‌آیی آن کاری که باید بکنی، بکنی، خدا هم تو کاسه‌ات می‌گذاره»

 

 

 

 

گفته می شود افت تحصیلی شدید دانش آموزان ایرانی رو به افزایش است.نخستین چراغ هشدار را سال گذشته علیرضا منادی، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس روشن کرد. او میانگین معدل ۱۱.۵ دانش‌آموزان در کشور را هشداردهنده خواند و از مسوولان خواست برای تغییر این شرایط تصمیمات جدی بگیرند. با گذشت یک‌سال از این ماجرا، چندی پیش بار دیگر انتشار میانگین معدل دانش‌آموزان رشته‌های ادبیات و علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی فیزیک از سال ۱۳۹۸ تا سال ۱۴۰۲ سروصدای زیادی برپا کرد. مقایسه میانگین این معدل‌ها، نشان‌دهنده افت تحصیلی دانش‌آموزان در مقطع دبیرستان بود. افزون بر آن، نتایج آزمون پرلز ۲۰۲۱ که به تازگی در پایگاه جهانی منتشر شده و در آن ۵۷ کشور حضور داشتند، نشان می‌دهد؛ ایران جزو یکی از کشور‌های با نمره زیر متوسط محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*