گفته می شود

گفته می شود  منوچهر متکی که چند روز پیش در بک گفتگو نسبت به احتمال کاهش مشارکت در تهران هشدار داده بود در تازه‌ترین اعلام موضع بیان داشته که فعلا بحث ائتلاف با گروه‌های و جناح‌های دیگر در دستور کار آنان نیست و ترجیح می‌دهند تا با ایجاد ساز و کار منسجم فعلا بر چیدمان کاندیدا‌های مورد نظرشان در سراسر کشور تمرکز نمایند.

 

 

 

گفته می شود احمد وحیدی گفته باید سازوکار قوی‌تری پیش‌بینی کنیم تا با مهاجرانی که بازگردانده می‌شوند و دوباره برمی‌گردند، برخورد شود.

گفته می شود سحر قریشی با انتشار ویدیویی درباره حواشی سینما، مدعی درخواست‌های غیراخلاقی شبانه حمید فرخ نژاد به او در پشت صحنه فیلم دوباره با هم شد و از آنچه پس از عدم پذیرش ارتباط شبانه با این بازیگر بر روی گذشت، سخن به میان آورد.
گفته می شود پیمان جبلی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره حق پخش مسابقات ورزشی، گفته پیشنهاد سازمان صدا و سیما درباره حق پخش مسابقات داخلی این بود که همان طور که دولت حق پخش برنامه‌ها و مسابقات ورزشی خارجی را به ما پرداخت می‌کند و ما هم به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌دهیم همین کار را عینا برای برنامه‌ها و مسابقات داخلی انجام دهد به بیان دیگر ابتدا باید حق پخش برنامه‌ها و مسابقات داخلی مشخص شود، بعد دولت آن را به سازمان صدا و سیما پرداخت کند و در نهایت ما آن برنامه‌ها و مسابقات را با همکاری وزارت ورزش و جوانان در اختیار فدراسیون‌ها قرار دهیم.
گفته می شود شبکه فاکس نیوز گزارش داده ۲ نسخه پیش‌نویس موجود از قطعنامه پیشنهادی آمریکا درباره جنگ غزه را رویت کرده که نام ایران به درخواست روسیه در بحث تلاش برای ممانعت از تامین مالی و تسلیحاتی حماس و همچنین متوقف کردن حملات حزب‌الله لبنان به مرزهای شمالی اراضی اشغالی از نسخه پایانی حذف شده است.
گفته می شود نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که تا پایان اجرای برنامه هفتم توسعه، مجموع کارکنان دستگاه‌های اجرایی ۱۵ درصد کاهش پیدا کند.​​​​​​​
گفته می شود حبیب ایل بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی با اشاره به بازیگرانی که کشف حجاب کردند، گفته آنها به دلیل محدودیتی که برایشان وجود دارد، نمی‌توانند در فیلم‌های سینمایی بازی کنند. آثار قبلی‌شان به تدریج منتشر می‌شود که مالکان فیلم‌ها متضرر نشوند چون سرمایه زیادی خرج شده است. ولی از این به بعد نمی‌توانند در فیلم جدیدی بازی کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*