گفته می شود

گفته می شود با دستور رئیس مجلس بندی از لایحه بودجه به کمیسیون تلفیق ارجاع شد که در آن سقف پرداخت حقوق کارکنان دولت برداشته می‌شد.
نمایندگان مجلس بند الحاقی ماده ۱۸ را بررسی کردند. در این بند آمده «حقوق و مزایای قانونی کارکنان وزارتخانه‌ها، موسسات دولتی و نیرو‌های مسلح بدون تعیین سقف پرداخت حقوق و مزایا به طور کامل پرداخت می‌شود».
 

 

گفته می شود ترکی العتیبی از رهبران کمیته هماهنگی شیعیان به نام «الاطار التنسیقی» (چارچوب هماهنگی) از افزایش شمار مقرهای برچیده شده تروریست های تجزیه‌طلب در مرزهای عراق و جمهوری اسلامی ایران خبر داد. العتیبی به پایگاه خبری بغداد الیوم گفت: دولت محمد السودانی در حال اجرای توافق دوجانبه با ایران درباره تأمین امنیت مرزها از سمت منطقه کردستان است تا از هر گونه فعالیتی که باعث بر هم خوردن تنش و بی‌ثباتی شود، جلوگیری کند.»

 

 

 

گفته می شود یک افسر ارشد عراقی مدعی شده «نهادهای اطلاعاتی ایران بعد از جنگ، تعداد زیادی از خلبانان ارتش صدام که در حملات به ایران مشارکت داشتند را در اقصی نقاط جهان تعقیب و حذف کردند…» این در حالی که خلبان‌های ارتش بعث عراق علاوه بر بمباران ایران، به بمباران کردها و کشتار گسترده آنها و همچنین بمباران شیعیان در قیام شعبانیه پرداخته بودند و گروه‌های زیادی برای کشتن آنها انگیزه داشتند. در عین حال اسرائیل نیز برای کشتن آنها با هدف عدم انتقال آنها به ارتش کشورهایی چون سوریه انگیزه داشت.

 

 

 

گفته می شود یک سرباز کشور آذربایجان با بکارگیری ادبیاتی غیرمنتظره درباره درگیری نظامی میان آذربایجان و ارمنستان، از بریدن سر ارمنی‌ها و گوش‌هایشان و هدیه دادن این گوش‌ها به مردم روستای خوب سخن به میان آورد.

 

 

 

گفته می شود علی اکبر صالحی، وزیر اسبق امور خارجه و رئیس سابق سازمان انرژی اتمی گفته شاخص های عمده اقتصادی طبق اعلام سازمان آمار در شهریور ۱۴۰۲ به این صورت است: تورم سالانه: ۴۱.۱ درصد، یعنی قدرت خرید مردم نصف شده است، نرخ بیکاری ۸.۲ درصد و نرخ مشارکت اقتصادی ۴۱.۲ درصد است.

 

 

 

گفته می شود انگار نه انگار که استقلال خرداد امسال یک‌ونیم میلیون یورو برای تسویه بدهی و غرامت استراماچونی وام گرفت و احتمالا سند ضمانتش توقیف خواهد شد. حالا مدیر باشگاه علنی می‌گوید دو میلیون دلار دیگر بدهی زاییده‌اند و البته همزمان این باشگاه بدهکار بازیکن آرژانتینی رونمایی می‌کند!

 

 

 

گفته می شود در شرایطی که زمانی کمتر از یک ماه از عرضه سری گوشی های پرچمدار اپل در سال ۲۰۲۳، خانواده آیفون ۱۵ گذشته، مشکلات مختلف این گوشی‌ها یکی پس از دیگری در حال نمایان شدن هستند. یکی از این مشکلات بزرگ داغ کردن آن‌هاست که صدای بسیاری افراد در نقاط مختلف دنیا را درآورده است.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*