گفته می شود:

گفته می شود معاون امور زنان در دولت سابق، با انتقاد از لایحه حجاب و عفاف تاکید کرده این لایحه تنها فاصله ها را بیشتر خواهد کرد.معصومه ابتکار، معاون حسن روحانی در دولت سابق، در توییتی نوشت: «لایحه حجاب و عفاف» فقط فاصله ها را بیشتر می کند.‌بعد از ۴ دهه تجربه هنوز متوجه نشدید با اجبار و ترس نمی شود جامعه را به سمت عدالت و پیشرفت حرکت داد؟باتوجه به نظرات آشکار صاحب نظران دینی و حقوقدانان انتظار است شورای نگهبان در برابر موارد خلاف شرع و قانون اساسی در این لایحه بایستد.

 

گفته می شود:کمال علیپور خنکداری نماینده مجلس گفته در برخی مناطق شمالی حدود ۱۰۰ تا ۱۲۰ متر دریا عقب‌نشینی داشته و این به معنای فاجعه دریایی و محیط زیستی است، باید چاره‌ای اندیشیده شده و شورای مدیریت بحران و تنش آبی خزر برگزار شود تا چاره‌ای برای مشکلات مربوط به کاهش سطح آب دریاچه پیدا شود، اگر نگاه‌مان فقط به اقلیم باشد مشکلی حل نمی‌شود.

 

 

 

 

گفته می شود سید محسن خطیبی عضو هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری استان قزوین گفته مصوبه اخیر مجلس درباره کانون‌های وکلا مغایر با قانون اساسی است، در کانون وکلا حتما به شکل قانونی پیگیر حقوق صنفی خودمان خواهیم بود.

 

 

گفته می شود سید محمد هادی سبحانیان رئیس سازمان مالیاتی کشور گفته ۲۵۰۰ صندوق قرض الحسنه مجوز ندارند، اما فعالیت می‌کنند. مجموع واریزی حساب بانکی به ۲۰ صندوق در سال ۱۴۰۰ حدود ۶۹ هزار میلیارد تومان بوده است. هشت صندوق در سال ۱۴۰۲ نزدیک به ۹ هزار و ۵۰۰  دستگاه پوز داشته اند

 

 

 

گفته می شود یک فعال رسانه‌ای با مستنداتی نوشت که مصوبه شورای عالی امنیت ملی درباره ممنوع التصویری خاتمی دروغ بود. داود حشمتی، فعال رسانه‌ای در صفحه‌ شخصی خود با استناد به خاطرات حسین انتظامی نوشته در تمام این سال ها دروغ گفتند که ⁧ سید محمد خاتمی براساس مصوبه شورای عالی امنیت ملی «ممنوع التصویر» است. حسین انتظامی در کتاب خاطرات خود با عنوان پرگار فاش کرده است که با همکاری علی جنتی و شمخانی از دبیرخانه شعام استعلام شد و دبیرخانه وجود چنان مصوبه ای را تکذیب⁩ کردند.

 

 

 

گفته می‌شود جعفری مدیر عامل شهرهای جدید شرکت عمران درباره قیمت تمام شده نهضت ملی مسکن گفته در ابتدا قیمت تمام شده ۴.۵ میلیون تومان در هر متر مربع در نظر گرفته شد که براساس تعدیل‌ها و نوسانات، قیمت تغییر کرد و مدلی برای قیمت‌گذاری تعیین شده که تا ١٠ روز دیگر ابلاغ می‌شود که براساس آن قیمت‌گذاری در سه دسته ساختمان‌های ٣ طبقه و کمتر ، ٣ طبقه تا ۶ طبقه و بلای ۶ طبقه و در دو مرحله سفت‌کاری و نازک کاری در نظر گرفته شده‌است که حدود ٧.۵ تا ٨ میلیون تومان در هر متر مربع در نظر گرفته شده با احتساب قیمت‌های آماده سازی و محوطه سازی این قیمت به حدود ١٠ میلیون تومان در هر متر مربع می‌رسد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*