گفته می شود

 

 

گفته می شود سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: پلمب کردن مکان‌های اقامتی به‌دلیل بی‌حجابی راهکار نیست. اگر من چنین جمله‌ای را می‌گویم برخی‌ها اینطور تبلیغ می‌کنند که ضرغامی مخالف حجاب است، اما تنها هدف و منظور من این است که پلمب کردن راهکار مقابله با بی‌حجابی نیست. سید عزت‌الله ضرغامی ۲۰ اردیبهشت در جلسه جمع‌بندی مصوبات سفر به شاهین‌دژ، اظهار کرد: وقتی خانه “عامری‌ها” در کاشان پلمب می‌شود در حالی که گردشگر خارجی در این هتل اقامت داشته و افراد زیادی اتاق‌های آن را رزرو کرده اند، این افراد پس از پلمب کردن آواره خیابان‌ها می‌شوند و با چنین کاری ضربه مهلکی به صنعت گردشگری کشور وارد می‌شود.

 

 

 

گفته می شود معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه ارتباط دولت و مجلس خیلی خوب است، گفت: الان بحث استیضاح وزیر دیگری مطرح نیست.

 

 

 

گفته می شود نماینده مردم مرودشت در مجلس با بیان اینکه چرا قیمت یک ماشین لباسشویی داخلی سه برابر بهای این کالا در بازار جهانی است، گفت: آمارسازی غلط توسط دست‌های پشت پرده‌ای که نفع آن‌ها در ایجاد انحصار و گرانی است موجب ظلم به مردم می‌شود.

 

 

 

گفته می شود وزارت صمت در اطلاعیه ای ضمن تکذیب برخی اخبار منتشر شده در فضای مجازی در مورد توقف واردات خودروهای کره ای، اعلام کرد: فرآیند واردات خودروهای کره‌ای در حال انجام است و محدودیتی وجود ندارد. در اطلاعیه وزارت صمت آمده است: شرکت های وارد کننده خودروهای کره ای در حال حاضر در حال دریافت ارز و انجام فرآیند ترخیص از گمرک هستن و موارد اعلام شده در برخی رسانه ها درباره توقف واردات خودروهای کره ای دقیق و قابل استناد نیست.

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در خصوص ایجاد انحصار در واردات چای، گفت: نیاز کشور به چایی حدود ۵۵ هزار تن است که حدود ۱۰ هزار تن آن در داخل کشور تولید و ۴۵ هزار تن دیگر آن از بازار جهانی تامی می‌شود، در ابتدا باید باغات چای موجود را تقویت، اصلاح و احیاء کنیم تا سهم تولید داخل افزایش پیدا کند. نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امکان کاهش وابستگی به واردات چای وجود دارد، ادامه داد: در حال حاضر حدود ۸۰ درصد از نیاز کشور از طریق واردات تامین می‌شود و بخش خصوصی و شرکت‌های متعددی در این زمینه فعالیت می‌کنند، اما سال گذشته در زمینه واردات چای اتفاقی افتاد که وزارت جهاد کشاورزی مقصر آن را بانک مرکزی می‌دانست درحالی که با توجه به واگذاری اختیارات ما مسئول اصلی را وزارت جهاد کشاورزی می‌دانیم. این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وزارت جهادکشاورزی شرکت‌های واردکننده چای را برای دریافت ارز به بانک مرکزی معرفی کرده و بانک مرکزی نیز بر اساس این اولویت بندی به آنها ارز تخصیص داده است، عنوان کرد: متاسفانه حجم چای ثبت سفارش شده ۴ برابر نیاز بازار داخل بوده و زمینه واردات بی‌رویه را باز می‌کند.

 

 

گفته می شود  سید حسن خمینی گفته در عین اینکه بسیار مهم است که به عقایدمان پایبند بوده و نسبت به احکام خدا حساس باشیم، اما خیلی باید مراقب باشیم که مردمان را با خط کش این امور تقسیم نکنیم. خدمت رسانی در همه ابعاد آن نمی‌تواند وابسته به عقاید و رفتار باشد و تمام قدرت هلال احمر در همین است.

 

 

 

گفته می شود شهردار تهران به سخنان محسن هاشمی پیرامون شهرداری تهران واکنش نشان داده است. علیرضا زاکانی شهردار تهران در واکنش به سخنان محسن هاشمی اظهار داشت: ما تازه ۲۰ ماهه که آمدیم و اگر جواب پس دادنی پیش خدا باشد، شهردار و شورای شهر قبلی باید انجام دهد. وی افزود: البته ما نظرات همه طیف‌ها را گوش میدهیم و پیشنهادات را می‌پذیریم.

 

 

گفته می شود رئیس سازمان بسیج اصناف کشور از طراحی ۱۰۰ طرح ویژه لباس خانم‌های فروشنده در واحد‌های صنفی خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*