گفته می شود

گفته می شود رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران گفته یکی از اعضای دفتر شهردار تهران به دلیل اتهامات مالی بازداشت شده است.

 

 

گفته می شود سرپرست دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفته طبق برآوردها ۸۳ درصد کودکان خیابان از اتباع هستند که بین آن‌ها فراوانی افغانستانی‌ها بیشتر است و بیش از ۶۰ درصد از آن‌ها اتباع غیرمجاز هستند.

 

 

 

گفته می شود طرح جدید پلیس برای برخورد با کشف حجاب (اجرای قانون عفاف و حجاب) از ۲۶ فروردین در سراسر کشور به اجرا درآمده است و در این طرح برای افراد متخلف پیامک اخطار ارسال می‌شود. اقتصاد ۱۰۰ با انتشار خبری نوشته، در ادامه اجرای این طرح، برخی از مجتمع‌ها و پاساژ‌های مربوط به سلبریتی‌ها هم از این قاعده مستثنی نبوده و اخطار پلمب گرفته‌اند. طی روز‌های اخیر اخباری دال بر احتمال پلمب رستوران هیچ مربوط به بهاره رهنما به علت کشف حجاب فروشندگان منتشر شده است، به نظر می‌رسد اداره اماکن تهران، بر اجرای قانون و مقابله با کشف حجاب مصمم است. از سوی دیگر رستوران باب البحر مربوط به علیرضا منصوریان واقع در شهر تهران به علت کشف حجاب از سوی متصدیان، از سوی اداره اماکن تهران اولتیماتوم پلمب دریافت کرده است.

 

 

 

 

گفته می شود نیویورک‌تایمز نوشته در آوریل ۲۰۰۸ یک مقام ارشد سرویس اطلاعاتی بریتانیا برای انتقال اخبار محرمانه و جنجالی به همتایان اسرائیلی خود به تل‌آویو سفر کرد: بریتانیا در ایران جاسوسی با سطح بالای دسترسی به اسرار هسته‌ای و دفاعی کشور دارد. نیویورک تایمز در سپتامبر ۲۰۱۹ گزارش داد منبع اطلاعاتی که سایت هسته‌ای فُردو را لو داد، جاسوس بریتانیا است. به گفته سه مقام اطلاعاتی و امنیت ملی غربی، اطلاعات مربوط به سایت فردو تنها یکی از اطلاعات آقای اکبری بود که مقام اطلاعاتی بریتانیا در آوریل ۲۰۰۸ به همتایان اسرائیلی و غربی خود منتقل کرد. انگیزه آقای اکبری از جاسوسی مشخص نیست.

 

 

 

گفته می شود محمدرضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، با اشاره به جوسازی رسانه‌ای علیه طرح مالیات بر سوداگری و بیان این که با تصویب این طرح خیلی از مردم دیگر قادر به خرید و فروش طلا، ارز و مسکن و خودرو نخواهند بود، بیان کرده هدف طرح مالیات بر سوداگری اساساً معطوف به فعالیت افرادی است که دست به سوداگری و سفته بازی و دلالی کاذب می‌زنند. وی بیان کرد: اخذ مالیات در قالب طرح فوق به بیش از ۹۹ درصد مردم اصابت نمی‌کند.

 

 

 

 

گفته می شود رییس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه افزایش قیمت بلیت هواپیما تا ده روز آینده مشخص خواهد شد، گفته انجمن شرکت‌های هواپیمایی با توجه به نرخ دلار، پیشنهاد افرایش ۱۰۰ درصدی قیمت بلیت هواپیما را مطرح کرده که شورای‌عالی هواپیمایی هنوز با آن موافقت نکرده است.

 

 

 

گفته می شود سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری خود درباره اخبار دستگیری چند اسلامگرای آذربایجانی توضیح داد. در مورد اخبار منتشر شده درباره دستگیری برخی از سران گروه های اسلام گرای آذربایجان در ایران باید بگویم خبرهایی که منتشر می شود، بعضا به نظر می آید دقیق نیست و در ورای آن ممکن است اهداف و انگیزه‌های خاصی نهفته باشد. در ارتباط با این موضوع، اطلاعات ریزی ندارم، ولی به صورت عام می‌توانم به این موضوع اشاره کنم که هر فردی ایرانی و غیرایرانی مرتکب تخلف شود و مقررات را نقض کند، با اقدام و برخورد قانونی دستگاه‌های ذیربط روبرو می‌شود و استثنایی در این زمینه وجود ندارد. توصیه می‌کنیم که رسانه‌ها از پردازش‌های رسانه‌ای غیر دقیق پرهیز کنند، چون کمک کننده نیست، مراجع ذی‌ربط برحسب ضرورت در این زمینه اطلاع رسانی می‌کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*