گفته می شود

گفته می شود سایت دولت بهار از قول احمد علیرضابیگی، نماینده مجلس فهرستی از نمایندگان را منتشر و ادعا کرده که این نمایندگان در جریان منتفی شدن استیضاح وزیر صمت، خودروهای شاسی بلند دریافت کرده اند. نام منتشرشده فهرست مذکور به دلیل ملاحظات حقوقی مخدوش شده است.

 

 

گفته می شود سکینه سادات پاد، دستیار ابراهیم رییسی در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی به یادداشت اخیر روزنامه کیهان که به او به دلیل تاکید بر حقوق‌شهروندی زنان بدون حجاب حمله کرده بود، پاسخ داده و نوشته است: ستم روا داشتن به زنان، ویژگی اصلی نظام‌های طاغوتی است.

 

 

 

گفته می شود منابع آگاه از دولت ترکیه اعلام کردند که آنکارا و مسکو در حال ایجاد یک سامانه پرداخت جدید برای تسهیل انجام عملیات‌های پرداخت برای اتباع روس در ترکیه هستند. گفته می‌شود نام این سامانه “ربیت‌کارت” است و شهروندان روس می‌توانند در قالب آن با استفاده از یک نرم‌افزار موبایلی به راحتی عملیات‌ پرداخت خود در داخل ترکیه را انجام دهند.

 

 

گفته می شود محمدرضا پور ابراهیمی از تدوین نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی درباره بررسی موضوع «دریافت ۷۰ خودرو شاسی بلند توسط برخی نمایندگان مجلس در ازای پس گرفتن امضا از طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در سال گذشته» خبر داد.

 

 

گفته می شود جلال محمود زاده با اشاره به افزایش قیمت مرغ و کمیاب شدن این محصول در بازار بیان کرده سرپرست وزارت جهاد کشاورزی اگر محلی برای توزیع مرغ ۶۰ هزار تومانی می شناسد، آدرس آن را به مردم بدهد چرا که مرغ با قیمت ۶۰ هزار تومان در کشور توزیع نمی شود.

 

 

گفته می شود حسین راغفر استاد اقتصاد دانشگاه الزهرا درباره مقاومت برخی از بانک‌ها و معرفی از ابربدهکاران بانکی اظهار داشته دلیل این مقاومت بسیار روشن است، چون آنهایی که این وام‌ها را دریافت کرده‌اند، خیلی راحت می‌توانند قانون را دور بزنند و کسی هم جرات برخورد با این‌ها را ندارد. راغفر تاکید کرد: رفع بحران بانکی در کشورمان نیازمند عزم سیاسی است که این عزم فراتر از دولت بوده چه برسد به رییس بانک مرکزی. باید این عزم سیاسی باشد و حاضر شوند که انحلال و ادغام بانک‌ها صورت بگیرد.

 

 

 

گفته می شود عکسی از جلسه استیضاح وزیر صمت منتشر شده که در آن بابایی کارنامی، نماینده ساری و عضو کمیسیون اجتماعی با لباس ایران خودرو در صحن حاضر شده است.

 

 

گفته می شود گمرک ایران در ابلاغیه‌ای اعلام کرد که ترخیص دستگاه‌های استخراج رمز ارز (ماینر) منوط به ارائه مجوز سازمان ملی استاندارد بوده و واردات این دستگاه با گرید پایین‌تر از A و B ممنوع است.

 

 

 

گفته می شود شرکت اسپیس‌ایکس در حالی که کمتر از یک دقیقه به پرتاب سه ماهواره توسط موشک فالکون هوی مانده بود، آن را متوقف کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*