گفته می شود

گفته می شود یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفته در تمام ادوار دم‌دمای انتخابات نمایندگان یادشان می‌افتد که قانون انتخابات را باید جراحی کنند بعد هم یک کاری کنند شانس انتخاب رقبا را به حداقل برسانند و شانس خودشان را افزایش دهند.احمد علیرضابیگی درباره طرحی در کمیسیون شورا‌ها برای اصلاح قانون انتخابات که گفته می‌شود پس از تصویب افرادی که سه دوره نمایندگی مجلس را داشته‌اند دیگر نمی‌توانند در انتخابات حضور پیدا کنند، گفت: اساساً متعتقدم به واسطه تعارض منافعی که وجود دارد و نمایندگان می‌خواهند درباره خودشان تصمیم بگیرند، این طرح حتما سرانجام خوبی پیدا نمی‌کند.

 

 

گفته می شود نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از حذف مصوبه مجلس توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره واردات خودروهای سواری کارکرده اظهار کرده که چرا نمی‌خواهید جلوی یکه‌تازی خودروسازان و وضعیت قیمت خودرو را بگیرید؟

 

 

 

گفته می شود رئیس دفتر رئیس‌جمهور سابق در واکنش به اظهارات مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه، او را دعوت به مطالعه عملکرد اقتصادی دولت قبل کرد و گفته مسئولان دولت سابق آماده‌اند برای رفع هرگونه ابهامی جهت تنویر افکار عمومی با دولتمردان فعلی درباره عملکرد اقتصادی دوره خود گفت‌وگو کنند و مردم هم شفاف در جریان این مباحث قرار بگیرند.

 

 

 

گفته می شود مطهری نوشته طرفداران بی حجابی یا حجاب اختیاری به گونه‌ای سخن می‌گفتند که گویی صرفا با روسری مشکل دارند، ولی بعد از آزادی نسبی که به آن‌ها داده شد معلوم شد که بسیاری از آن‌ها به دنبال اندام‌نمایی وحتی نیمه عریانی و بی بند و باری هستند و این چیزی است که جامعه ما حتی بسیاری از حامیان حجاب اختیاری نمی‌پذیرند و از حکومت می‌خواهند که مانع رشد این پدیده شود. علی مطهری، فعال سیاسی نوشت: آنچه در موضوع حجاب اکنون در جامعه ما جریان دارد، نبرد فرهنگ اسلامی و فرهنگ غربی است.

 

 

 

گفته می شود رمضان شریف سخنگوی سپاه رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفته جریان مهاجرت معکوس ۲ میلیون تن از ساکنان سرزمین‌های اشغالی در حال شکل‌گیری است، ولی صهیونیست‌ها به دنبال مخفی‌ کردن این جریان هستند.

 

 

گفته می شود رئیس‌جمهور سابق، ورود به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی را کلید زده و قصد دارد به عنوان محور یک جریان سیاسی برای حضور در انتخابات فعالیت کند. در پی نزدیک شدن به آغاز فعالیت گروه‌های سیاسی برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی که دوازدهم اسفند سال جاری برگزار خواهد شد، حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق فعالیت‌های انتخاباتی خود را کلید زده است. “تدوین خاطرات دوران ریاست‌جمهوری” حسن روحانی گام اول وی برای ورود به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی بود که گفته‌شده وی تأکید کرده که این کتاب در ماه‌های منتهی به انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شود. وی در اقدامی دیگر در نظر دارد به همراه برخی مشاوران و نزدیکان خود در کلاب‌هاوس حضور یافته و به صورت احتمالاً برنامه‌ریزی‌شده به سؤالات مخاطبان با محوریت” سیاست خارجی” پاسخ دهد.

 

 

گفته می شود سخنگوی اقتصادی دولت در پاسخ به سوالی درباره احتمال افزایش دستمزد کارگران گفته تصمیم گیری در مورد حداقل دستمزد، یک مذاکره سه جانبه بین کارفرمایان، کارگران و دولت است. روال قانونی تعیین دستمزد برای سال ۱۴۰۲ طی شده و فعلا تصمیم جدیدی برای تغییر دستمزدها نداریم، مگر این سه شریک اجتماعی تصمیم جدیدی بگیرند.

 

 

گفته می شود کامبیز مهدی زاده، داماد حسن روحانی در توئیتی در واکنش به اظهارات میرکاظمی رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه در آخرین نشست خبری نوشته آقای میرکاظمی؛ اولا آن جا بهارستان، سازمان برنامه بودجه است نه ناصریه، قهوه خانه قنبر! که کَج و یک کَتی نشسته‌اید و با اصحاب رسانه مصاحبه می‌کنید! شما مسئولید و باید الگو باشید تا از شما یاد بگیرند. دوما دوران بگم بگم برا رئیس قبلی شما بود که کشور را درآستانه نابودی قرار داد.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*