گفته می شود

گفته می شود بیوک علیمرادلو، مدیرعامل گروه بهمن گفته با زیان انباشته خودروسازان در سال های اخیر می‌توان شرکت مزدا را خرید. سود حاصل از تولید باید به چرخه تولید برگردد و صرف توسعه تکنولوژی تولید خودروهای جدید شود تا شاهد رشد تولید و رقابت در میان خودروسازان باشیم؛ در نهایت سود تولید باید به صاحبانش یعنی سهامداران برسد. وی افزود: براساس آمار بیش از ۸۰ درصد خریداران خودرو از سیستم قرعه کشی به سرویس اولیه خودرو مراجعه نمی کنند، چون بلافاصله خودرو را می فروشند؛ چرا این آمارها دیده نمی شود؟

 

 

 

گفته می شود بر اساس جداول منتشره از بودجه ۱۴۰۲ بودجه پیشنهادی دولت برای موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی بیش از ۱۴۱ میلیارد تومان است. موسسه مذکور متعلق به مرحوم آیت الله محمدتقی مصباح یزدی بود که پس از درگذشت او زیر نظر حجت الاسلام محمود رجبی اداره می‌شود.

 

 

 

گفته می شود مجید عشقی رئیس سازمان بورس گفته بر اساس آخرین آمار ثبت نامی نزدیک به ۱۰ میلیون تن برای ۲۰ هزار خودرو نام نویسی کردند. طبق محاسبات از ۸۵ میلیون جمعیت کشور ۷۳ میلیون به دلایل مختلف از جمله اینکه صاحب خودرو یا زیر ۱۸ سال هستند، نمی توانستند شرکت کنند. از ۱۲ میلیون نفر باقی مانده ۱۰ میلیون نفر شرکت کردند. این یک لاتاری ملی به تمام معناست. در یک بخت آزمایی می خواهیم خودرو بفروشیم؛ یک توزیع رانت بی هدف. این فرایند غیر از تبعات اقتصادی باید از نظر علمی بررسی شود که چه تبعات اجتماعی دارد. اینکه ۱۰ میلیون تن را درگیر لاتاری می کنیم و کلا ۲۰ هزار خودرو دست مردم می دهیم.

 

 

 

گفته می شود رئیس سازمان سنجش یادآور شده حلقه‌های امنیتی زیادی را تعریف کردیم و آگاه هم هستیم که اینترنت با زندگی مردم گره خورده است. پیش بینی کردیم و از دولت خواستیم که امکان ارسال و دریافت فایل وجود نداشته باشد که مصوب شد در اینترنت همراه در حوزه‌های شبکه‌های پیام رسان محدودیت داریم. این محدودیت در شهرهای محل حوزه امتحانی است.

 

 

گفته می شود با توجه به حواشی ایجاد شده در خصوص فیش حقوقی مسئول دفتر نرگس معدنی‌پور، دختر این عضو شورای اسلامی شهر تهران، استعفای خود را تقدیم شورای اسلامی شهر تهران کرد.

 

 

گفته می شود علی اکبر رائفی پور با بیان اینکه هاشمی‌رفسنجانی با عرب‌ها، خاتمی با اروپا و احمدی‌نژاد با آمریکای لاتین روابط خوبی داشتند و می‌توانستیم با استفاده از ظرفیت این افراد و برقراری روابط با محوریت آنان با این کشورها، وضعیت بهتری را برای کشور رقم بزنیم، گفت: اما از آنها به نفع منافع ملی بهره‌برداری نکردیم. این موضوعات مسائلی است که باید از آنها در شیوه حکمرانی خوب به‌ درستی استفاده کرده و صرفا منافع ملی را در این قالب تعقیب کنیم.

 

 

گفته می شود  یک سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان گفته که این کشور سفیر ایران در برلین را به وزارت امور خارجه احضار کرده است.به گفته او، وزارت امور خارجه آلمان برای گفت‌وگو درباره نگرانی‌ها پیرامون سوابق اقدامات تهران در زمینه حقوق بشر، سفیر ایران را احضار کرده است.

 

 

 

گفته می شود علیرضابیگی گفته گویا ترجیح می‌دهیم به همین وضعیت که مردم در قهر اجتماعی به سر می‌برند روزها را بگذرانیم و انتظار داریم گندمی که کاشتیم نتیجه‌اش گلابی شود که این امکان‌پذیر نیست.

 

 

 

گفته می شود امیری‌فر که از نزدیک‌ترین نیروهای سیاسی به احمدی‌نژاد بوده است، با ارسال متنی انتقادی، به به‌کار گیری «طاهره قیومی» که مدتی در دولت اول روحانی در بخش اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور کار می‌کرده، واکنش منفی نشان داد و نوشت: «با لطائف الحیل و بیان این که ایشان خواهرزاده حسن روحانی نیست، از ایشان حلالیت و دلجویی کرده، و جناب آقای ضرغامی این خانم را که خواهرزاده همسر حسین فریدون محکوم به زندان بوده! و کاملا در نهاد ریاست جمهوری سیاست‌های حسن روحانی را اعمال می‌کرده، مع الاسف آقای ضرغامی بعنوان دولت اصولگرا، این خانم را بعنوان مشاور و مسئول پیگیری‌های ویژه وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی منصوب کرده و هنوز مشغول به‌کار است! جناب آقای ضرغامی مگه قحط الرجال والنسا است که فامیل و آدم روحانی و فامیل حسین روحانی متخلف را به این سمت منصوب کردید؟!»

 

 

گفته می شود سرهنگ علی‌اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در واکنش به توییت اخیر سخنگوی وزارت صمت نوشته «جای بسی شگفتی دارد، سخنگوی وزارت صمت به جای شرمندگی و عذرخواهی از مردم به خاطر تولید خودروهای بی کیفیت، در مباحثی که خودشان سهم زیادی دارند، آن را به دیگران منتسب می کنند.»

 

 

 

گفته می شود مصطفی نخعی عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه اروپا تا ۲۰ درصد مصرف گاز خود را ذخیره‌سازی می‌کنند، به همین دلیل توانسته زمستان سرد و سخت خود را از این طریق مدیریت کند، گفت: متاسفانه میزان ذخیره‌سازی در ایران صرفا حدود یک و نیم درصد است.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*