گفته می شود

 

گفته می شود طرح جدیدی از سوی قانونگذاران آمریکایی مقامات مسئول اتفاقات اخیر در ایران و فرزندان آن‌ها را هدف قرار می‌دهد.

 این طرح به رهبری نمایندگان جو ویلسون (رئیس کالیفرنیا)، جاش گاتهایمر (D-N.J.)، کلودیا تنی (R-N.Y.) و ویسنته گونزالس (D-Texas) پیش می‌رود.

این طرح در صورت تصویب به وزیر امور خارجه آمریکا دستور می‌دهد تا بررسی کند که آیا گروه گسترده‌ای از مقامات ایرانی – از جمله اعضای سپاه پاسداران، دفتر رهبری و نیروی انتظامی – و اعضای خانواده آن‌ها در این کشور حضور دارند یا خیر. طبق متن طرح، هرگونه روادید صادر شده برای خانواده این افراد قانونا باید باطل شود.

 

 

 

گفته می شود رییس فدراسیون قایقرانی گفته اگر به فوتبالیست ها حواله خودرو دادند، به ورزشکاران رشته های دیگر که با نداری ها می جنگند و مدال می گیرند، حداقل یک پراید می دادند.

 

 

 

 

 

گفته می شود سید رسول موسوی، دستیار وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در صفحه توییتر خود نوشت :«آرژانتین قهرمان فوتبال جهان شد. جام جهانی۲۰۲۲ فقط یک برنده نداشت. قطر بخاطر میزبانی خوب، مراکش بخاطر احساسات خوب وکرواسی بخاطر بازی‌ خوب هم برنده بودند. متاسفانه ما بازنده شدیم؛ نه بازنده بازی بلکه بازنده عرصه تاریخ و اخلاق به عنوان ملتی با تاریخی ۷۰۰۰ ساله که دچار گمگشتگی خویشتن شد.»

 

 

گفته می شود خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی با استناد به اظهارات برخی مقامات منطقه‌ای به بررسی تحولات اخیر مذاکرات ایران و عربستان سعودی پرداخت و در گزارشی نوشت: چند مقام عراقی گفتند، مذاکرات میان ایران و عربستان، دو رقیب منطقه‌ای که بغداد میانجیگری آن را برعهده داشت، عمدتا به دلیل ادعای تهران مبنی بر این که پادشاهی سعودی در مداخله‌های خارجی برای تحریک اعتراضات در ایران نقش داشته، متوقف شده است.

 

گفته می شود مهدی باقری، عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه رایانه‌ای، با تاکید بر اینکه قصد اداره کنندگان اینستاگرام و واتساپ این بود که در کشور اغتشاش شود و ناامنی و نا آرامی و کشت و کشتار راه بیفتد، اظهار کرد: به عنوان یک شهروند ایرانی، معتقدم اگر این دو نرم افزار متنبه شده باشند و بخواهند به کشور بیایند و قانونی در کشور ما فعالیت کنند، نخست باید تمام خسارات را پرداخت کنند، چون آنها در اتفاقات اخیر هم مشارکت و هم معاونت داشتند و باید طبق قوانین بین‌المللی خسارت بدهند.

 

 

 

گفته می شود خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت گفت: رهبر معظم انقلاب با تهاتر نفت برای پیشبرد پروژه‌های ریلی و ترانزیتی موافقت فرمودند و اجرای این نیاز بود دولت آیین نامه مربوط به این را تدوین کند که به‌زودی در دولت هم مصوب خواهد شد.

 

 

گفته می شود ناصر قوامی نماینده مجلس ششم نوشته شرایط جامعه به گونه‌ای است که به جهت برخی عملکرد‌های نامطلوب شاهد بروز نارضایتی‌هایی در جامعه هستیم که طی چند ماه گذشته در قالب اعتراض خود را نشان داده است. اگر نگاهی به شرایط اقتصادی جامعه طی شش ماه گذشته بیندازیم، چیزی حدود ۵۰ درصد ارزش پول ملی سقوط کرده، به طوری که امروز قیمت دلار ۴۰ هزار تومان است و این برای اقتصاد کشور و مردم فاجعه است.

 

 

 

 

گفته می شود کاظم جلالی، سفیر ایران در روسیه اعلام کرد که این کشور در حال بررسی امکان تولید مشترک خودرو با روسیه است. وی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه طرفین در حال بررسی این موضوع هستند، ابراز امیدواری کرد که این برنامه ها محقق شود.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*