گفته می شود

گفته می شود وزیر دفاع انگلیس در سخنانی بار دیگر مدعی کمک تسلیحاتی ایران به روسیه شد و در سخنانی مدعی شد: «روسیه درصدد ارائه تسلیحات پیشرفته به ایران است و این کار به ازای پهپادهایی است که تهران در اختیار مسکو قرار داده است.»

 

 

 

 

گفته می شود تغییر سیاست امنیتی ژاپن که اسناد کلیدی آن در اواخر هفته گذشته به تصویب ائتلاف احزاب حاکم رسید، نشان می‌دهد که اولویت اصلی این کشور در سال‌های آتی، تقویت جزایر دور دست در جنوب غربی این کشور است.

تمرکز بر این جزایر از این جهت مهم است که در صورت بروز حوادثی منحصربفرد مانند درگیری با چین، این جزایر موقعیتی مهم دارند.

 

 

 

 

گفته می شود در اقدام عملیاتی مشترک وزارت اطلاعات، سپاه و فراجا دو عامل دخیل در حادثه تروریستی آبان ماه شهرستان ایذه دستگیر و دو تن دیگر کشته شدند.

 

 

 

گفته می شود استیضاح حمید سجادی وزیر ورزش در مجلس شورای اسلامی به بیش ۵۰  امضا رسیده است این در حالی است که طبق گفته متولیان این استیضاح، این امضاها در حال افزایش است.

 

 

گفته می شود منابع خبری گزارش دادند که لیونل مسی کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین، پیشنهاد یک میلیون دلاری در برابر فروش عبای عربی(موسوم به بِشِت) اهدایی امیر قطر دریافت کرده است. شیخ تمیم بن حمد در پی قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به نشانه احترام و تقدیر، عبای عربی را بر روی دوش مسی انداخت. بر اساس این گزارش، پیشنهاد دهنده خرید هدیه ویژه امیر قطر، «احمد البروانی» عضو سابق مجلس شورای عمان است که حاضر شده برای خرید آن یک میلیون دلار بپردازد.

 

 

 

گفته می شود حمید علیمی از تعطیلی روضه هایش در اصفهان و قم به دلیل مشکلات امنیتی خبر داد.

 

 

 

گفته می شود نرخ دلار در معاملات فردایی غیررسمی، در کانال‌های ارائه کننده قیمت تا ۳۹۷۵۰ تومان بالا رفت و در حال حاضر هر دلار در بازار آزاد به قیمت ۳۸۸۰۰ تومان معامله می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*