گفته می شود

گفته می شود یک نماینده مجلس گفته گزارش ۳۰۰ صفحه‌ای تفحص از فولاد مبارکه مورد تایید مجلس نیست لطف الله سیاهکلی،  عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به ارجاع گزارش تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان به قوه قضاییه برای بررسی تخلفات گفت: تحقیق و تفحص به معنای این نیست که جرمی متوجه کسی شود بلکه موارد کلی بررسی شده و سمت و سوی کار را نشان می‌دهد. وی توضیح داد: گزارش تحقیق و تفحص نشان داد که در فولاد مبارکه اصفهان اشکال وجود دارد و ممکن است اختلاس صورت گرفته باشد،

 

گفته می شود معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: خارج کردن سپاه از لیست ترور (نه تحریم) پیشنهاد آمریکا به دولت قبل بود تا ایران را وادار به پذیرش مذاکرات منطقه‌ای و موشکی کند. آمریکا می‌گفت بدون مذاکره منطقه‌ای و موشکی، بازگشت به توافق ۲۰۱۵ نیز غیرممکن است. تیم آقای رئیسی این خواسته را رد کرد. وی ادامه داد: آمریکا بار دیگر پیشنهاد داد که سپاه از فهرست تروریسم خارج شود و در عوض آن، ایران قاتلین حاج قاسم را فراموش کند. ایران گفت «نه». آمریکا سه بار دیگر پیشنهاد‌هایی برای امنیت نیروهایش داد. ایران همه را رد کرد و آمریکا نهایتا پا پس کشید. حالا چه کسی امتیاز داده؟

 

 

 

گفته می شود وزیر دادگستری در خصوص اقدامات وزارت دادگستری در رابطه با حقوق کودکان و واگذاری و رها کردن کودکان در ماه‌ها و روز‌های اخیر در خیابان‌ها گفت: وزارت دادگستری وطیفه هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف در رابطه با حقوق کودک را دارد. باید در راستای حمایت و ساماندهی کودکان کار تلاش کنیم و نمره منفی به خودم و دستگاه‌های متولی در حوزه حقوق کودکان کار می‌دهم چرا که وضعیت کودکان کار به هیچ وجه مناسب نیست.

 

 

گفته می شود در ماه‌های گذشته گروهی از طللاب قم و برخی گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر علیه تعدادی از بازیگران از جمله یوشا ضیغمی، شبنم مقدمی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، فلور نظری، آزاده صمدی، بهاره رهنما، الناز شاکردوست، الهام صالحی، صباکمالی، الهام حمیدی، ریحانه پارسا، سمانه پاکدل، لیندا کیانی در قم شکایت کرده بودند که این شکایت با قرار عدم صلاحیت به تهران ارجاع و از سوی دادسرای فرهنگ و رسانه رد شده است.

 

 

گفته می شود فاطمی امین گفته بلاشک و بدون تردید قیمت تمام شده خودرو باید کاهش یابد، اما این را نیز بپذیریم که افزایش قیمت مسکن، موتورسیکلت و… بیش از خودرو بوده و ممکن است قیمت خودرویی ۷ برابر شده باشد، اما بطور مثال شاید قیمت ملک ۲۰ برابر شده باشد؛ مشکل اقتصاد ایران ناترازی و عدم برقراری قیمت‌های نسبی است. تصویب طرح مالیات بر عایدی سرمایه از بخش عمده‌ای از مشکلات ناشی از رانت موجود در افزایش قیمت‌ها در حوزه‌های خودرو، مسکن و… جلوگیری می‌کند.

 

 

گفته می شود 
پیشوایی رئیس سازمان ملی بهره وری ایران گفته در سال‌های گذشته صحبت‌های بسیاری درباره حقوق‌های نجومی و مدیران نجومی بگیر مطرح شده، اما مسئله‌ای که الان مهمتر است اتئلاف کهکشانی است. به این معنا که ممکن است یک مدیر حقوق نجومی هم دریافت نکند، اما میلیون‌ها بلکه میلیارد‌ها تومان را با امضا‌های خود هدر بدهد که باید جلوی این ائتلاف‌ها را بگیریم؛ بنابراین می‌توان به جرات گفت که ضرر مدیران ناکارآمد بیشتر از حقوق‌های نجومی و نجومی بگیران است.

 

 

 

گفته می شود رئیس اتاق بازرگانی ایران گفته تا زمانی که سیاست‌های کلان در خصوصی‌سازی و مدیریت بنگاه‌داری اصلاح نشود، نمی‌توان انتظار داشت که حرکت به سمت توسعه صنعتی در ایران سرعت بگیرد. شافعی خاطرنشان کرد: در رب گوجه‌فرنگی ۳۰۲ پروانه تولید داده‌ایم و ۳۹۸ واحد در حال مجوز گرفتن بودند؛ یعنی جمعا ۷۰۲ واحد و تولید گوجه‌فرنگی در کشور ۶ میلیون تن است و ۳۵۰۰ هزار تن تازه‌خوری می‌شود. این وضعیت در صنعت فرش ماشینی و خیلی از صنایع دیگر همین‌طور است. حرف من ندادن مجوز نیست، ولی باید این اطلاعات در اختیار سرمایه‌گذاران باشد و مشخص شود که دولت در این زمینه‌ها سیاست تشویقی اعمال نکند. واحد‌های تولیدی نباید به حمایت مالی معتاد شوند.

 

 

 

گفته می شود رییس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای با بیان اینکه فقط در تهران۱۰ زورخانه بسته شده و به قهوه خانه و رستوران سنتی تبدیل شده‌اند، گفت: فرهنگ پهلوانی واقعا کمرنگ شده و باید حمایت همه جانبه صورت گیرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*