گفته می شود

گفته می شود عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اینکه اصلاح سهمیه‌های کنکور ضروری است، گفته امسال پیش‌بینی شده با رتبه ۱۲۰ هزار هم در برخی از سهمیه‌ها قبولی پزشکی داشته باشیم! اگر شهامت دارید و خواهان اقدام اساسی هستید، به سراغ “اصلاح سهمیه‌های کنکور” بروید.

 

 

 

 

 

گفته می شود قدیری ابیانه مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام با بیان اینکه در حال حاضر تمامی صندوق های بازنشیتگی ورشکسته شدند و این یک واقعیت است، تصریح کرده تنها راهکار این معضل اصلاح سن بازنشستگی در ایران است، دولت می خواهد حقوق های نجومی را قطع کند، حقوق های نجومی باید از نجومی بگیران پس گرفته شود چراکه پول ناحقی را دریافت کرده اند.

 

 

گفته می شود وزیر اقتصاد گفته  امیدواریم زیان ۱۲۰ هزار میلیارد تومانی دو خودروساز ایرانی کمتر شود خاندوزی اظهار کرده صنعت خودرو جز صنایعی است که متاسفانه در دهه ۹۰ در مورد آن اهمال جدی صورت گرفت و خروجی های این صنعت هم از جهت شاخص های صنعت و هم از جهت رضایت اجتماعی وضعیت نامناسبی داشته که با ورود خودرو به بورس کالا یکی از این قفل ها تا حدی شکسته شده است.

 

 

 

 

گفته می شود ضرغامی گفته در طول تاریخ چند هزار ساله ایران، هر گروه و سلسله‌ای روی کار آمده با تکیه بر سرپنجه هنرمندان ایرانی یک معماری مشخص را رقم زده است، حتی در دوره پهلوی با یک معماری روشن مواجه هستیم، اما بعد از انقلاب معماری ما به کلی نابود شد. من متوجه این خطر هستم.

 

 

گفته می شود ترانه علیدوستی، در پستی اینستاگرامی با عنوان «ممنوع از چه کاری؟» عملکرد سازمان سینمایی را در قبال هنرمندان، «اعمال زور» دانست. علیدوستی نوشت: «می‌خواهید پنج شش نفرمان را بی محاکمه و بدون جرم ممنوع‌الکار کنید و، اما ممنوع از چه کاری؟ چه رقت‌بار که این امر، که بناست قیمتش عمر و سرمایه افراد باشد، عملی است تا این حد عبث. چیزی که مرتکبش هستید قانون‌مداری نیست. آنچه مرتکبش هستید اعمال زور است. با بادی به غبغب قصد دارید اسم بد‌ها را اعلام کنید تا با تهدید معاش آن‌ها عبرتی برای بقیه بسازید، بلکه قافیه از دست نرود. اما قافیه از دست رفته است.» او ادامه داد: «چه بسیار فیلم‌هایی که شما نخواستید و ساخته شدند، چه بسیارتر آن‌ها که نخواستید و دیده شدند… در دنیای امروز صدای هنرمند بدون شما هم شنیده می‌شود و به دورترین گوشه‌های این کره می‌رسد.»

 

 

 

گفته می شود بانک مرکزی اعلام کرده روند اعطای تسهیلات به هموطنان گرامی در همه بانک‌ها، مطابق با ضوابط و مقررات جریان دارد و بانک مرکزی هیچ‌گونه دستوری مبنی بر توقف پرداخت تسهیلات به شبکه بانکی ابلاغ نکرده است.

 

 

گفته می شود یک نماینده مجلس گفته ما در زمینه رشد اقتصادی گفتیم باید به رشد حداکثری برسیم، اما یک باره کرونا به وجود آمد و تا همین حالا هم اقتصادهای دنیا درگیر آن هستند. پس واقعیت‌های اجتماعی با این قوانین همخوانی ندارند و نمی‌شود دولت را خیلی سرزنش کرد که چرا قانون را اجرا نکرده‌ است. بخش دیگر هم این است که باید قبول کنیم در دولت برخی افراد ضعیفی هنوز حضور دارند، چه در سطح وزرا، چه در سطح معاونین و مدیران و این‌ها هنوز عوض نشده‌اند و البته من نظرم این نیست که هر مدیر در دولت قبل باید کنار گذاشته شود، بلکه باید براساس توانمندی‌ها انتخاب شوند. ما مسئولانی در دولت داشتیم که کارآمدی لازم را نداشته‌اند و ندارند و هنوز هم بر مسند هستند و این یک انتقاد جدی است که وجود دارد و بایستی دولت هرچه زودتر نسبت‌ به این موضوع اقدام کند یا برخی از استاندارانی که انتخاب‌ شده‌اند ضعیف هستند.

 

 

 

گفته می شود وزیر ارتباطات و فناوری تاکید کرده هر وقت سرعت اینترنت پایین می‌آید همه تیتر می‌زنند نزول و سقوط چند پله‌ای اینترنت اتفاق افتاده است اما در سرعت اینترنت ارتقاء پیدا کردیم و رتبه‌ی ما ۷۰ شده و سرعت‌مان بهبود پیدا کرده است.

 

 

 

گفته می شود سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در یک گفتگوی تلویزیونی در پاسخ به سوال مجری پیرامون نامه فیفا در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه ها گفت: «نامه فیفا الزامی است نه پیشنهادی».

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*