پیامک

سلام با توجه به مبالغ بالای طرح ملی مسکن بهتره از الگوی ستاد تامین مسکن طلاب و روحانیون
برای بقیه متقاضیان هم خانه بسازند تا عدالت رعایت شود.
۱۴۰۱/۰۵/۲۸ ۱۵:۴۵:۱۹ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام طبق طرح های اولیه قرار بود در میدان آیت الله عبادی تقاطع غیرهمسطح توسط اداره راه و شهرسازی احداث گردد. از این اداره محترم خواهشمندیم نسبت به این امر اقدام فرمایند
خوانده نشده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با توجه به اینکه بیشترین درآمد بنیاد مستضعفان در استان از محل فروش زمین های بیرجند است انتظار می رود سرمایه گذاری این بنیاد نیز در بیرجند باشد تا در بخش نیروگاهی در یکی از شهرهای اطراف که خود دارای سه نیروگاه است.
خوانده نشده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام خیابان دکتر گنجی مهر شهر محله ای رها شده و بدور از خدمات شهرداری بدون فضای سبز. بدون فاضلاب شهری دو کوچه اجراشده و کوچه سوم رها کردن و رفتن و هیچ امکانات دیگری ندارد.
خوانده نشده خیر
۵ + ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام از مسوولین محترم درخواست اتصال ژیرگذر شهرک حاجی آباد بیرجند (از سمت جاده زمینهای درحال احداث صنوف آلاینده) به بلوار پیامبر اعظم و مساعدت در تسهیل رفت و آمد و کاهش خطرات و هزینه ها را داریم
خوانده نشده خیر
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام خدمت مدیرعامل محترم آب فاضلاب استان باتوجه به اینکه چاه جدید مجتمع آبرسانی فخرود شهرستان درمیان درمدارقرارگرفته است وبهره برداری می شود و تنش آبی مرتفع شده است ازصبح پنج شنبه هفته گذشته آب به روی روستای پنج هزارنفری نوغاب باهزارو پانصد مشترک بسته است ودرمحله های که آب هم هست کم فشاروآبگرمکن روشن نمی شود. اخبارنقص فنی که ازآب فاضلاب دریافت کردیم واقعیت نداشت باسامانه ۱۲۲تماس گرفتیم قطعی آب گزارش نشده بود لطفا پیگیر مشکل مردم باشید.
خوانده شده خیر
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
خوانده شده خیر
۸ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*