گفته می شود

 

گفته می شود شورای پول و اعتبار اخیرا مصوب کرده که بانک مرکزی تنها مکلف به افشای اطلاعات نسهیلات بالای ۱۰۰ میلیارد تومان است، با این مصوبه عملا فهرست بدهکاران کلان محرمانه می‌ماند.

 

 

 

گفته می شود وزیر اقتصاد درباره موانعی که ابربدهکاران بانکی ایجاد می‌کنند، تصریح کرده زمانی که می‌خواستیم ارز ۴۲۰۰ تومانی را حذف کنیم، بزرگترین واردکننده این حوزه رسماً به وزیر مربوطه اعلام کرده بود که شما جرأت ندارید و نباید این ارزها را قطع کنید.

 

 

 

گفته می شود مالیات ۳۲ میلیاردی ویلموتس هم به صورت اقساطی و ماهانه پرداخت شود آن هم در شرایطی که پیش از این عاملین فاجعه ویلموتس مدعی بودند با تجربه قرارداد کی‌روش فدراسیون هیچ تعهدی برای پرداخت مالیات مربی بلژیکی نخواهد داشت

 

 

گفته می شود فاطمی امین وزیر صمت در حاشیه نشست امروز هیات دولت گفته «آیین نامه واردات خودرو در حال نهایی شدن است.» این در حالی است که در برخی خبر‌ها از قول وزیر صمت گفته شد «شنبه هفته آینده خبر قطعی واردات آن اعلام می‌شود. اما در این میان فعالان بازار پیش بینی کاهش قیمت ها در آینده نزدیک را دارند.

 

گفته می شود پس از اهانت علی کریمی به شعائر حسینی، تصاویر او در تبلیغ یکی از برند‌های آرایشی و بهداشتی در بیلبورد‌های شهر تهران، توسط سازمان زیباسازی و اداره کل ارشاد استان تهران جمع آوری شد. علی کریمی مدتی پیش در صفحه شخصی خود به فرهنگ نذری دادن توهین کرده بود که با مخالفت شدید مردم روبرو شد. پس از این اتفاق، تصاویر او به عنوان سفیر یکی از برند‌های آرایشی و بهداشتی در شهر نصب و بلافاصله جمع آوری شد.

 

 

گفته می شود محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی از احتمال ممنوع‌الکاری هایده صفی یاری به علت تدوین فیلم «عنکبوت مقدس» خبر داد و گفت: «در این مورد یک لیستی وجود داشت که خیلی از آن‌ها در جلسات متعدد کم و زیاد شدند و قرار شده آخرین لیست را هفته آینده به ما بدهند. ما تلاش کردیم بعضی دوستان که اسامی آن‌ها مطرح بود از این لیست کنار گذاشته شوند. مجموع این افراد به پنج، شش نفر می‌رسد که البته چند نفر کم شده، ولی کامل هفته آینده مشخص می‌شود که مثلا تدوینگر فیلم «عنکبوت مقدس» (هایده صفی‌یاری) چه وضعیتی خواهد داشت، چون یکی از افراد مورد بحث است.»

 

 

 

گفته می شود جمعیت مردان بدهکار مهریه از آمار ۲هزار و ۵۰۰ زندانی در اردیبهشت سال ۱۳۹۷ به مرور در سال ۱۳۹۸ با یک شیب تند به تعداد ۱۲۲۹ محبوس کاهش می‌یابد و با تأکید مکرر مراجع عظام تقلید در خصوص «عذر حبس بدهکاران دیون غیرمعوض» این اعداد در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ به ترتیب تا عدد ۹۴۵ و ۸۲۱ زندانی مهریه تقلیل می‌یابد

 

 

گفته می شود عیسی کلانتری رییس سابق محیط زیست گفته اگر دریاچه ارومیه اصلاح نشود، پیامد امنیتی خواهد داشت. دریاچه ارومیه احیا نشود هیچ حکومتی نمی‌تواند در کشور دوام بیاورد. شما نمی‌توانید برابر سیل مهاجرت میلیون‌ها نفر مقاومت کنید. ولی دریاچه ارومیه باید با آب حوزه خودش احیا شود.» یک جریان تجزیه طلبی در حوزه آبخیز دریاچه ارومیه راه افتاده است که می‌گوید: «فارس‌ها به عمد چشم آبی نقشه گربه نشان وطن را حذف می‌کنند.»

 

 

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون انرژی گفته در بودجه مشخص و اعلام شد که ارز ۴۲۰۰ حذف شود، منتها دولت در نظر داشت تا زیرساخت کالابرگ ایجاد نشده یارانه‌ها را پرداخت نکند؛ اما به قدری جنجال و ناامیدی رسانه‌ای به وجود آمد که دولت گفت، من یارانه را نقدی به شما می‌دهم تا زیرساخت‌ها آماده شود. این فشار و هجمه رسانه‌ای بود که دولت را مجبور به این تصمیم کرد

 

 

گفته می شود مدیرعامل خبرگزاری ایرنا پاسخ تندی به اظهارات مجری پرحاشیه تلویزیون داد. علی نادری، مدیرعامل خبرگزاری ایرنا، در واکنش به مطلب امیرحسین ثابتی، مجری شبکه افق و از چهره‌های نزدیک به سعید جلیلی، که برای تیم مذاکره کننده خط قرمز تعیین کرده بود پاسخ تندی داد. نادری نوشت: ظاهرا تعیین خطوط قرمز نظام، اخیرا از جانب رهبری به استاد ثابتی محول شده است.

 

 

 

 

گفته می شود محسن هاشمی رفسنجانی گفته برای اولین بار بود که ممیزی رسمی در مورد این کتاب اتفاق افتاد. در ملاقاتی که با آقای رئیسی داشتم گفتم در سایت درج کرده اند که چه قسمتی از این کتاب ممیزی شده است و در این صورت ممیزی معنای خود را از دست می‌دهد. به نظرم می‌شد با تدبیر بهتری این کار را انجام داد.

 

گفته می شود در حالی که یکی از ادعاهای مهدی تاج نامزد انتخاباتی فدراسیون فوتبال پرداخت بدهی ۶ میلیون یورویی این مربی و دستیارانش از محل منابع مالی فدراسیون فوتبال ایران در فیفا بود فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرده است به هیچ وجه از محل منابع مالی فدراسیون های عضو دستمزد مربیان و همچنین مطالبات بازیکنان پرداخت نخواهد شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*