گفته می شود

 

گفته می شود آمار‌های رسمی نشان داد که فروش املاک مسکونی ترکیه در ماه می بیش از دو برابر شد، زیرا تعداد خریداران جهش یافت و روس‌ها برای دومین ماه متوالی در صدر خریداران قرار گرفتند. شهروندان روسیه در ماه می با ۱۲۷۵ خانه در صدر فهرست قرار گرفتند. پس از آنان ایرانیان و عراقی‌ها به ترتیب با ۷۳۶ و ۶۱۷ خرید خانه در رده‌های بعدی قرار گرفتند. بر اساس داده‌ها، روس‌ها و اوکراینی‌ها بیش از ۲۵ درصد از فروش به خارجی‌ها را تشکیل می‌دهند.

 

 

گفته می شود عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفته پیشنهاد ساخت هشت فروند هواپیمای مسافربری از سوی بنده مطرح شد و رئیس جمهور پاسخ داد؛ انشاءالله. حسینعلی حاجی دلیگانی گفته است: رئیسی در جلسه‌ای که بنده نیز در آن حضور داشتم عنوان کرد که شرکت هسا می‌تواند هواپیمای مسافربری هم بسازد که مقامات این شرکت گفتند: بله.

 

 

 

گفته می شود وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در توئیتی از زندگی لاکچری برخی از روحانیون انتقاد کرد. عزت الله ضرغامی نوشته در نشست روحانیون اصفهان گفتم، رفتار قلیلی از روحانیون حکومتی و سبک زندگی لاکچری آنان مردم را نسبت به روحانیت بدبین می‌کند. از این حیث به اکثریت روحانیون به ویژه طلاب کم بضاعت حوزه‌های علمیه ظلم می‌شود. از این دیدگاه خیلی استقبال کردند.

گفته می شود ترکیه از سوختگیری یک فروند هواپیمای مسافری ایرانی جلوگیری کرد. به گفته مسافران این پرواز، هواپیمای شرکت معراج قرار بود در ساعت ۹ صبح به تهران پرواز داشته باشد، اما به علت نقص فنی و عدم سوختگیری در استانبول، بعد از ۸ ساعت اجازه پرواز گرفت و بعد از گذشت یک ساعت، مجبور شد در فرودگاه شهید مدنی تبریز فرود اضطراری برای سوختگیری داشته باشد.
گفته می شود سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی با بیان اینکه در حال حاضر به دلیل مشکلات مربوط به تامین ارز، واردات آیفون قانونی است، اما شدنی نیست و در مقابل، واردات غیرقانونی، ممنوع، اما شدنی است، از منتفی شدن تهاتر ارز خشکبار با موبایل خبر داد.
گفته می شود خبرگزاری برنا روز یکشنبه ۲۹ خرداد (۱۹ ژوئن) گزارش داد که علی کریمی، ستاره پیشین تیم ملی فوتبال ایران در پی دریافت اجازه اقامت دائمی در دوبی ایران را برای همیشه ترک کرده است. بنا بر گزارش این خبرگزاری کریمی با دریافت ویزای دائمی به همراه خانواده خود به دوبی مهاجرت کرده است. در همین رابطه امروز علی کریمی یک استوری در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که بلافاصله آن را حذف کرده است.

اما برنا در گزارش خود نوشته: «شماره ۸ فراموش‌نشدنی تیم ملی فوتبال ایران و تیم پرسپولیس با انتشار یک استوری همه طرفدارانش را نگران کرد، اما این استوری زود پاک شد.» کریمی در این استوری از هوادارانش خداحفظی کرده بود که این ماجرا به نوشته برنا مربوط به مهاجرت او می‌شد.

 

 

 

گفته می شود عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از حذف کنکور تا سه سال آینده خبر داد و گفته مافیای کنکور باعث شده است برخی افراد هزاران میلیارد تومان به جیب بزنند.

 

 

 

 

گفته می شود رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس درباره بهتر شدن عملکرد دولت بعد از ترمیم کابینه اظهار کرده قاعدتا تغییرات برای بهتر شدن است و دوستانی که تشریف می‌آورند حتما باید تغییر و تحول جدی برای بهتر شدن حرکت قطار دولت انجام دهند. ضمن آنکه مجلس بجد و با دید کارشناسی اوضاع را بررسی خواهد کرد تا خدای نکرده افراد ضعیفی متولی کار‌های بزرگ نشوند. وی درباره مطرح شدن نام بذرپاش و حاجی بابایی به عنوان گزینه‌های احتمالی برای وزارت کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: نام من، آقای محمد عباسی و آقای امیرآبادی هم مطرح است، اما این‌ها گمانه زنی رسانه است، باید منتظر ماند و دید آقای رئیس جمهور چه کسی را به عنوان وزیر پیشنهادی کار، تعاون و امور اجتماعی به مجلس معرفی می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*