گفته می شود

گفته می شود سخنگوی شورای نگهبان گفته  طرح شفافیت قوای سه‌گانه به مجلس برگردانده شد و اگر اصلاح صورت نگیرد، در اجرا با مشکل روبه رو می‌شود و برخی نهادهای مذکور در این مصوبه وجود خارجی ندارد. وی گفته سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرده شورای نگهبان بر اساس وظیفه خودش، این مصوبه را با شرع مقدس و قانون اساسی تطبیق می‌دهد. امیدواریم اشکالات و ابهامات کمک کند تا شاهد تصویب و اجرای یک قانون قوی باشیم.
گفته می شود حال با توجه به اینکه برخی از حوزه‌های مورد انتقاد در دولت در این فرصت حدودا یک ساله نتوانسته اند پاسخ مناسبی به گلایه‌های مردمی و انتقادات کارشناسان حوزه خود داشته باشند، لذا تغییر در این سمت‌ها به مرحله قطعیت رسیده و درباره انتصاب افراد جایگزین مناسب رایزنی‌هایی در حال انجام شدن است.
گفته می شود در روز‌های گذشته خبر‌ها و گزارش‌هایی مبنی بر تشکیل یک اتحاد منطقه‌ای میان رژیم اسرائیل و کشور‌های عربی علیه ایران از سوی رسانه‌های بین المللی منتشر شده است.  در همین رابطه، پایگاه آمریکایی المانیتور مدعی شد: علت سفر سرزده اخیر نفتالی بنت به ابوظبی، ایجاد دفاع منطقه‌ای ضد توانمندی موشکی و پهپادی ایران بود.
گفته می شود  حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ تن از کسبه لوزام خانگی و الکترونیکی در اعتراض به افزایش مالیات، تجمع کرده و خواستار پاسخگویی مسئولین نسبت به این مهم و چرایی افزایش هزینه‌های مالیاتی خود شدند. کسبه مانع سوءاستفاده احتمالی برخی افراد غیرمرتبط با اعتراض مالیاتی خود شدند. برخی نیز که قصد جهت دادن به اعتراض مالیاتی کسبه منطقه امین حضور را داشتند، بعد از حضور پلیس متفرق شدند. بعد از پایان تجمع نیز، برخی فرماندهان ناجا با حضور در فروشگاه‌های معترض اعتراض آن‌ها را گوش کردند.
گفته می شود دولت آرژانتین یک بوئینگ ۷۴۷ متعلق به خطوط هوایی ماهان ایر را که در اجاره شرکت دولتی کونویاسا ونزوئلا قرار داشته در فرودگاه بوئنوس آیرس توقیف کرده است. در این هواپیمای باری که تحت تحریم آمریکاست، هفت خدمه ایرانی و ۹ خدمه ونزوئلایی حضور داشته‌اند که همه آن‌ها هم اکنون در آرژانتین به سر می‌برند و به دلیل توقیف گذرنامه هایشان نتوانسته‌اند به ونزوئلا بازگردند
گفته می شود در یک پارکینگ خودرو‌های تصادفاتی، از بین ۱۰۷ خودرو، ایربگ ۹۷ دستگاه خودرو باز نشده بود
گفته می شود خبرنگار ایران آنلاین گزارش داده جمعه شب حسن روحانی رییس جمهور دولت یازدهم و دوازدهم، محمد خاتمی، حسن خمینی و علی اکبر ناطق نوری در منزل حسن روحانی تشکیل جلسه داده اند. گفته می‌شود، اقدامات مربوط به اعتراضات اجتماعی و مباحث سیاسی مربوط به انتخابات آتی، موضوع این جلسه بوده است.
گفته می شود حسین معروف، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در تاریخ سی و یکم اردیبهشت ماه در نامه‌ای خطاب به غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی ایران خواستار پاسخگویی به چند ابهام و سوال شد که علی رغم قید ۱۰ روز برای پاسخگویی به این سوالات اتاق بازرگانی پاسخی به آن‌ها نداده است. در میان سوالات این عضو اتاق بازرگانی، سرنوشت خودرو‌های سراتوی فروخته شده به مدیران اتاق، سرنوشت اتومبیل ضد گلوله مگان اتاق بازرگانی، نسبت فامیلی رئیس اتاق بازرگانی ایران با مدیر مالی اتاق بازرگانی دیده می‌شود.
گفته می شود رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفته در رویکرد عدالت‌محور سازمان امور مالیاتی در تعیین مالیات مقطوع واحد‌های صنفی کوچک و متوسط مالیات یک میلیون و یکصد هزار مؤدی مالیاتی، صفر و مالیات ۸۰ درصد از مؤدیان حداکثر ۵ میلیون تومان است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*