گفته می شود

گفته می شود افزایش ارقام دستمزد مربیان شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران از نرخ تورم جامعه پیشی گرفته و پرداخت آن از توان بسیاری از تیم‌ها خارج شده است. در شرایطی که قرارداد مربی تیمی لیگ‌برتری دوساله با مبلغ مشخص یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است اما مدیرعامل تازه وارد قصد دارد این مبلغ را به شکل عجیبی افزایش دهد. اخیرا مدیرعامل جوان در ملاقات با اعضای هیئت‌مدیره به تمجید از عملکرد سرمربی پرداخت و خواهان تمدید قرارداد این مربی با مبلغ ۸ میلیارد تومان شد.

 

 

 

گفته می شود جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس در توییتی نوشته است که «مشروط کردن واردات خودرو به صادر کردن آشغال‌های مونتاژکاران داخلی(خودرو‌های با تکنولوژی ۳۰ سال قبل)، تنها یک جوک خنده‌دار است.

 

 

 

 

گفته می شود مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در واکنش به خبر کذبی که نشریه گاردین درباره بدهی انگلیس به ایران منتشر کرده بود، در توئیتر نوشته بر خلاف ادعای نشریه گاردین، مبلغ ۳۹۰ میلیون پوند بدهی انگلیس به ایران، قطعی و کامل توسط بانک مرکزی ایران وصول شده است. وی افزود: برای استفاده از این منابع ارزی نیز هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

 

 

گفته می شود سایت آفتاب نیوز نزدیک به حسن روحانی تفهیم اتهام به چهار مقام ارشد دولت روحانی را تکذیب کرد.قبل از این و به نوشته برنا، حجت الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده مجلس گفته بود: شنیده‌ام که تعدادی از مسئولان ارشد دولت حسن روحانی دادگاهی شده و باید پاسخگوی عملکرد خود باشند. او نام جهانگیری، زنگنه، شریعتمداری و آخوندی را هم برده بود.

 

 

گفته می شود عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب به فرمان رئیسی درباره نحوه پرداخت مزد کارگران واکنش نشان داد.عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت:به درستی یا نادرستی این گزاره کار ندارم، ولی هنگامی که مقام حکومتی از کلمه «حق» استفاده می کند حتما باید ضمانت اجرا داشته باشد. بفرمایید ضمانت استیفای چنین حقی چیست ؟ و اگر هست ، چرا اجرا نمی شود؟

 

 

 

گفته می شود مومنی، اقتصاددان گفته دارید کاری می‌کنید که مردم بگویند صد رحمت به دولت قبلی!
فرشاد مومنی گفته این میزان اهتمام به دستکاری قیمت های کلیدی و به ویژه نرخ ارز بی سابقه است.دولت های قبلی هم کارهای ناشایستی در این زمینه کرده اند اما ایرادی به آنها گرفته می شد، این بود که چرا شما فراقانونی عمل کرده اید؟هیچ عنصری در بی ثبات سازی به اندازه دستکاری قیمت های کلیدی نقش آفرینی نمی کند.وقتی نرخ پایه محاسباتی ارز را از ١١/۵٠٠ به ٢٣ هزار تومان، نرخ ارز برای واردات کالاهای اساسی را حدود شش برابر و پایه محاسباتی حقوق گمرکی را پنج برابر افزایش می دهید از رشد لجام گسیخته قیمت کالاها متعجب می شوید

 

 

 

گفته می شود برادر عضو شورای شهر تهران بازداشت شد. او هم اکنون کارمند شهرداری تهران است و به اتهام اخذ رشوه بازداشت شده است.

گفته شده این فرد در دوره‌های قبل مدیریت شهری وارد شهرداری شده و برادر یکی از اعضای شورای شهر فعلی است.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*