حوادث/ بازداشت پرستار خانگی بعد از مرگ مشکوک پیرمرد

بازداشت پرستار خانگی بعد از مرگ مشکوک پیرمرد

به دنبال مرگ مشکوک پیرمرد ثروتمند، پرستار خانگی وی که ۱۵۰ میلیون تومان از حساب وی برداشت کرده بود، بازداشت شد.به گزارش «ایران»، ساعت ۷ شب پنجشنبه ۲۸ بهمن، مرگ مشکوک مردی ۸۴ ساله به مأموران کلانتری ۱۶۳ ولنجک اعلام شد. دقایقی بعد  بازپرس حبیب الله صادقی و تیم جنایی وارد عمل شد.
در بررسی‌های اولیه پرستار خانگی پیرمرد به مأموران گفت: او به تنهایی زندگی می‌کرد و من برای نگهداری‌اش مدتی بود که به خانه‌اش آمده بودم.
دخترش هم ساکن امریکا بود و تلفنی با هم در تماس بودند. روز حادثه بعد از اینکه کارها را انجام دادم به سراغش رفتم اما هر چه او را صدا زدم جواب نداد. نگران شدم و به اورژانس زنگ زدم. وقتی امدادگران آمدند به من گفتند که فوت کرده است.
در حالی که مرد جوان چنین ادعایی داشت، در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد چند روز قبل از مرگ پیرمرد از حساب او ۱۵۰ میلیون تومان برداشت شده و به حساب این مرد  واریز شده است. با برملا شدن این موضوع دوباره  از پرستار تحقیق شد و او گفت: چند روز قبل با دختر پیرمرد صحبت می‌کردم. او گفت از آنجایی که برای  پدرم زحمت زیادی می‌کشی و خیلی به او محبت می‌کنی، از حساب پدرم ۱۵۰ میلیون تومان بردار و به حساب خودت واریز کن . من هم طبق خواسته دخترش این کار را انجام دادم.
باتوجه به مرگ مشکوک پیرمرد، جسد برای مشخص شدن علت مرگ به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور بازداشت پرستار خانگی و تحقیق از دختر مقتول درخصوص ادعای واریز ۱۵۰ میلیون تومان را صادر کرد.

کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از توقیف ۲ دستگاه خودرو شوتی و کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

                                                   کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی توقیف شد                                       به گزارش پایگاه خبری پلیس سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، مأموران انتظامی شهرستان موفق به توقیف ۲ دستگاه خودروی وانت حامل کالا‌های قاچاق شامل، ۲۱ دستگاه تلویزیون، ۹ دستگاه اسپیکر، یک هزار و ۶۴۵ کیلو بادام درختی و هندی قاچاق و فاقد بارنامه و مجوز‌های قانونی در محدوده “باقر شهر” شدند.

وی افزود: کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه را ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند که در این راستا ۲ متهم به همراه خودرو‌های شوتی تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*